Ik zoek een?
CPU koeler
Wat is je budget?
rond de 50, maar mag er nog best een stukje boven. hoger dan 75 sowieso niet.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Helemaal open wat betreft merk. Waar ik wel waarde aan hecht is een stille fan, maar wel goede koelprestaties.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Het gaat hier om de combinatie mobo/ram die belangrijk is in combo met de fan. Ik zou graag gebruik willen kunnen maken van alle RAM sloten als ik dit nodig acht, zonder dat ik nog een keer dingen moet gaan vervangen.
Mobo: pricewatch: MSI Z270 Tomahawk
RAM: pricewatch: Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15
Case: pricewatch: Cooler Master MasterBox 5 Zwart (1x 2,5", 2x 2,5"/3,5", 5 fan-por...
CPU: pricewatch: Intel Core i5-7600K Boxed
GPU: pricewatch: MSI Radeon RX 480 Gaming X 8G
Het idee is om te gaan overklokken, in kleine stapjes (eerste keer, na het lezen van veel handleidingen). Wil hiermee zo dicht mogelijk naar de 5GHz bewegen als de CPU toelaat. Let wel: 'zo dicht mogelijk' kan ook best inhouden dat het ver er vandaan ophoudt, afhankelijk wat met de koeler erbij lukt.
Mijn eigen idee was een pricewatch: Scythe Mugen 5 PCGH Edition
Ik heb alleen nog niet goed kunnen vinden of deze RAM sloten blokkeert.
Edit: extra info toegevoegd tbv vragen @Boudewijnb
CPU koeler
Wat is je budget?
rond de 50, maar mag er nog best een stukje boven. hoger dan 75 sowieso niet.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Helemaal open wat betreft merk. Waar ik wel waarde aan hecht is een stille fan, maar wel goede koelprestaties.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Het gaat hier om de combinatie mobo/ram die belangrijk is in combo met de fan. Ik zou graag gebruik willen kunnen maken van alle RAM sloten als ik dit nodig acht, zonder dat ik nog een keer dingen moet gaan vervangen.
Mobo: pricewatch: MSI Z270 Tomahawk
RAM: pricewatch: Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15
Case: pricewatch: Cooler Master MasterBox 5 Zwart (1x 2,5", 2x 2,5"/3,5", 5 fan-por...
CPU: pricewatch: Intel Core i5-7600K Boxed
GPU: pricewatch: MSI Radeon RX 480 Gaming X 8G
Het idee is om te gaan overklokken, in kleine stapjes (eerste keer, na het lezen van veel handleidingen). Wil hiermee zo dicht mogelijk naar de 5GHz bewegen als de CPU toelaat. Let wel: 'zo dicht mogelijk' kan ook best inhouden dat het ver er vandaan ophoudt, afhankelijk wat met de koeler erbij lukt.
Mijn eigen idee was een pricewatch: Scythe Mugen 5 PCGH Edition
Ik heb alleen nog niet goed kunnen vinden of deze RAM sloten blokkeert.
Edit: extra info toegevoegd tbv vragen @Boudewijnb
[ Voor 25% gewijzigd door elbowlessgoat op 12-04-2017 13:39 ]