Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Vervaning Dell XPS13 2013

Pagina: 1
Acties:

• underrated
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 21-09-2021
Ik zoek een vervanger voor mijn Dell XPS13 uit 2013 :) Ben an sich nog prima tevreden, maar hij begint steeds meer lawaai te maken. En dat stoort, dus ik wil graag over naar een volledig passieve laptop. Er zit nu een ssd en i5 1.80ghz in, en dat is snel genoeg voor wat ik doe.

Wat ga je met je laptop doen?
Mail/ Office/ Online/ klein beetje PHP programmeerwerk.

Wat is je budget?
€1000, maar zit flexibiliteit in.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik zoek een laptop van ongeveer dezelfde afmeting als de XPS13: dus 13" scherm, minimaal hd-resolutie, en minder gewicht (1,5 kg). Stevigheid is ook belangrijk, en allerbelangrijkst: passief gekoeld.

Vind Asus Zenbooks mooie apparaten, maar kan er niet goed zien welke passief zijn en welke niet. Sta verder open voor elk degelijk merk :)

• Jelle.v.A
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 11-06 08:40
Aangezien je niks zwaars gaat doen, misschien is een Surface Pro wat? Dan krijg je een mooi afgewerkt apparaat met een hoog resolutie scherm waar je ook nog mooi filmpjes op kan kijken. Alleen moet je dan de type cover nog apart kopen (of een ander apart toetsenbord).

• underrated
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 21-09-2021
Interessant, daar had ik nog niet naar gekeken. Hoe stevig is zo'n typecover? Kan je er mee in de trein op schoot werken, net zo makkelijk als met een laptop?

• sjenk
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 17-11 20:37
Er is een nieuwe dell xps 13 inch, 2 in 1 model. Die verschilt niet veel van de laptop die je nu hebt (als in; afmetingen en scherm), maar heeft alleen een passieve cpu en touchscreen.