Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi

Sinds gisteren heb ik het probleem dat wanneer ik gelijk welk spel opstart mijn PS4 vastloopt.
Bij het opstarten van een spel wordt gevraagd om een toets in te drukken om verder te gaan, wanneer ik een toets op mijn controller indruk gebeurt er niets.... Volgens mij kan het probleem niet bij mijn controller liggen want als ik de home button indruk werken alle toetsen... Dus dit probleem doet zich alleen in een game voor.

Iemand die dit al eens meegemaakt heeft, of iemand die hier een oplossing voor heeft?
Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavis
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-09 09:15
Heb je Sony al gebeld? Wat waren hun tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lip
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Lip

De professionele prutser

Op de zij-kant een klap geven, dan doet hij het vast weer.

Beter geluid voor iedereen! Zo doe je dat!!! Vergeet je niet een +3 te geven? Bedankt voor het lezen. Flat frequency response EQUALS real music!!! EQUALS Sonic clarity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

PS4 LOOPT VAST WANNEER EEN SPEL GESTART WORDT
SCHREEUW NIET ZO, ER IS GEEN BRAND! ;)

Welkom op GoT. Ik pas de topictitel wat aan.

Gebeurt het bij ieder spel, of alleen bij bepaalde spellen? Kan er sprake zijn van oververhitting?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dit gebeurt bij ieder spel... en overhitting zal niet de reden zijn, hij lag nog maar 5 minuten aan.
F_J_K schreef op woensdag 12 april 2017 @ 09:24:
[...]

SCHREEUW NIET ZO, ER IS GEEN BRAND! ;)

Welkom op GoT. Ik pas de topictitel wat aan.

Gebeurt het bij ieder spel, of alleen bij bepaalde spellen? Kan er sprake zijn van oververhitting?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Je zou https://support.us.playst.../PS4-System-Unresponsive/? kunnen proberen. Let wel op de waarschuwing daar: er kan data zoals savegames verloren gaan.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noah 66
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 07-02-2021
Hoi, hoe heb je dit probleem uiteindelijk kunnen oplossen? Want ik heb momenteel hetzelfde probleem en het geraakt niet opgelost.

Alvast bedankt!
Pagina: 1