Opleiding testautomatisering

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochem_40
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 20-06-2022
Hoi lezers,

Vroeg me af of hier mensen zijn, die weten waar een specifieke opleiding voor Java word aangeboden icm. Fitnesse Selenium (automatisch testen)

Ben zelf binnen me werk laagdrempelig bezig met automatisch testen

Maar wil me meer verdiepen in de code icm Fitnesse/selenium.
Hoor het graag. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EngineerCoding
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 31-12-2023
https://www.udemy.com/selenium-training/

Dit is een basis training waarvoor geen Java kennis voor nodig is: het is denk ik precies wat je zoekt. Hierna kan je betaalde opleidingen doen voor selenium en Java wat waarschijnlijk meer uitdiepen is.

Persoonlijk heb ik geen ervaring met udemy, maar volgens mij is het een goede bron. Natuurlijk, mits het past bij jou leerprofiel: het vereist wel zelfdiscipline

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvankruistum
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 14-07 17:09
Imho: Als je java wil leren (voor wat voor reden dan ook), doe dan een java curses. Als je Selenium wil leren, gewoon lekker mee aan de slag gaan, er zijn genoeg tutorials en documentatie dat je er wel uit zal komen.

Testautomatiserings-cursussen zijn over het algemeen gericht op functionele testers die "ook wel eens wat met automatisering willen doen", wat ervoor zorgt dat het niveau laag is en alles tergend langzaam gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochem_40
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 20-06-2022
Zover ik begrijp is een Java Cursus een goede aanvulling voor testautomatisering? Ben een jaartje bezig in het testvak, ben ook aan het oriënteren voor aanvullende cursussen.
Maar testautomatisering is op dit moment erg hot😀