Dan neem je even de moeite om Windows te updaten wanneer het je uitkomt. 't Is niet dat dat heel veul tijd kost of zo. En 'gijzeling' tijdens het afsluiten? Ik vraag me af wat je daarmee bedoelt. Mijn ervaring is dat de Creator Update me een drie kwartier kostte.
Ik zie (zeker op een thuis-bak) geen reden om niet te updaten. OOK niet als die 24/7 aan 'moet' staan (in welk geval je eigenlijk de
plicht hebt om te zorgen dat je veilig en up-to-date bent.
Verder geen reden voor en verspilling van vrije schijfruimte. Trouwens heb er eigenlijk ook geen recht op want m'n Windows is niet legitiem.
Verspilling van vrije schijfruimte... wat een k*t-excuus (sorry voor de woordkeus). Grote updates maken inderdaad een Windows.old-folder aan. En guess what... die kun je weggooien.
Ik weet niet precies wat je doet met je PC, maar ik ben niet onder de indruk van je argumenten. Zeker in combinatie met het niet willen uitgeven van pak en beet een
tientje voor W10...
is het dan niet handiger om terug te gaan naar XP? Geen updates meer, de afsluitknop waar je hem wil hebben, minder verspilling van je schijfruimte...