Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Advies aankoop game pc (medium settings)?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
beste forum leden;

Wat wil je doen met je nieuwe systeem? gamen en eventueel office 2007

Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Video bewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen? gamen, surfen, emailen en eventueel office

Wat mag het systeem gaan kosten? budget €800,- (nieuw) / €400 (2e-hands)

Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn. €800,-

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? momenteel alleen een laptop met Chrome OS van school, momenteel wel een gaming muis, geen keyboard of monitor op dit moment (misschien ook advies?)

Wat denk je allemaal nodig te hebben? GTAV moet er op kunnen draaien eventueel nog andere spellen (COD-III verder nog geen idee)

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? nee geen voorkeur

Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? Sta je open voor andere merken? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden. ja ik sta open voor (andere) merken; gevonden: 2e-hands game pc; i5-2000/280x/8gb/ssd120gb+hdd1000gb

Heb je nog bepaalde eisen/wensen? led verlichting, usb-3.0, hdmi, vga etc.

Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen. grootte maakt mij niet zoveel uit, het is neem ik aan niet slim om de PC in mijn bureaukast te zetten i.v.m. warmteafvoer? dus dan moet de PC wel op m'n bureau passen, geluidsniveau doet er niet zoveel toe, energie verbruik ook niet

Ga je overklokken? nee, lijkt me geen goed idee; weet niet hoe het moet

Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen? maximum prestaties niet, standaard prestaties ben ik tevreden mee

Wat verwacht je van ons? de laatste en eigenlijk belangrijkste vraag: Vertel hoe we je kunnen helpen met het maken van je keuze. Wil je het nieuwste/snelste/beste/mooiste systeem dat je je maar kunt wensen binnen je budget, of speelt geld geen rol? Wil je weten of/hoe je je build moet aanpassen om aan de gewenste doelen te kunnen voldoen? Of wil je de kosten gewoon zoveel mogelijk terugbrengen en zo veel mogelijk bang-for-buck krijgen? een aankoop advies (geen samenstelling dus), het hoeft niet het nieuwste/snelste/beste/mooiste systeem te zijn, geld speelt zeker een rol (budget €800), 'Of wil je de kosten gewoon zoveel mogelijk terugbrengen en zo veel mogelijk bang-for-buck krijgen?' ja graag :9

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2017 14:13 . Reden: overbodig ]

• NO_Excuses
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 08-03 13:51
Voordat ik je een heel systeem aandraag.
Waarom geen webshop? Ik denk dat je dan namelijk maar 1 keuze hebt voor een pc en dat is geen-pc.
Alle onderdelen gaan eigenlijk via een webshop.
De echte winkels zijn vaak veel duurder en zeer schaars.

• Thomg
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:33

Thomg

Aww yiss

Verwijderd schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 16:04:
Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn. €800,- (het liefst geen webshop)

Wat verwacht je van ons? de laatste en eigenlijk belangrijkste vraag: Vertel hoe we je kunnen helpen met het maken van je keuze. Wil je het nieuwste/snelste/beste/mooiste systeem dat je je maar kunt wensen binnen je budget, of speelt geld geen rol? Wil je weten of/hoe je je build moet aanpassen om aan de gewenste doelen te kunnen voldoen? Of wil je de kosten gewoon zoveel mogelijk terugbrengen en zo veel mogelijk bang-for-buck krijgen? een aankoop advies (geen samenstelling dus), het hoeft niet het nieuwste/snelste/beste/mooiste systeem te zijn, geld speelt zeker een rol (budget €800), 'Of wil je de kosten gewoon zoveel mogelijk terugbrengen en zo veel mogelijk bang-for-buck krijgen?' ja graag :9
Hmmmm... :/

Je kan je spul ophalen bij de fysieke winkels van de webshops, telt dat?

[ Voor 3% gewijzigd door Thomg op 11-04-2017 16:28 ]

Verwijderd

Topicstarter
oke dan een webshop, en eventueel de systeeminformatie voor een 2e-hands gaming PC @NO_Excuses @Thomg

Verwijderd

Topicstarter
@NO_Excuses even voor de duidelijkheid; ik bedoel een kant-en-klare PC hè dus geen zelf gebouwde...

• Thomg
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:33

Thomg

Aww yiss

En wat vind je van een PC die door de webshop in elkaar gezet is?
Of doel je op een volledige 2e handse pc?

Een prebuilt met dat budget is zonde.

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 18:07:
@NO_Excuses even voor de duidelijkheid; ik bedoel een kant-en-klare PC hè dus geen zelf gebouwde...
Je kunt je PC doorgaans laten assembleren door webshops voor ongeveer 50 euro. Schroom dus niet om gewoon zelf je favoriete onderdelen te kiezen. :)

Bijvoorbeeld: https://azerty.nl/product...ssemblage-1-jaar-garantie

Verwijderd

Topicstarter
@NO_Excuses maar heb je een systeem voor mij? of meer info?

• NO_Excuses
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 08-03 13:51
Zoiets:
#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i5-7400 Boxed€ 183,95€ 183,95
1MSI H110M ECO€ 52,95€ 52,95
1MSI Radeon RX 470 GAMING X 4G€ 188,95€ 188,95
1WD Blue WD10EZEX, 1TB€ 49,99€ 49,99
1BitFenix Neos Zwart/Zwart€ 34,50€ 34,50
1Corsair Value Select CMV8GX4M1A2133C15€ 61,36€ 61,36
1Corsair CX450M€ 53,-€ 53,-
1Sandisk SSD Plus 120GB€ 55,91€ 55,91
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 680,61

Dan heb je voor 680 een mooi systeem.
Dan nog assemblage erbij en je bent onder de 800 klaar.
Pagina: 1