Toon posts:

vocht achter scherm

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
ik heb mijn laptop nu een half jaar en er is een vlek achter het scherm gekomen deze vlek wordt met de week groter.
Afbeeldingslocatie: https://photos.google.com/photo/AF1QipO8dCPcDY0uK7hP_D4UtkbJp6XffxXAip-vFcw
mijn laptop is een lenovo ideapad 510

Wat kan ik hier tegen doen of juist niet.

Groetjes Timo84.

Alle reacties

• rdejongjr
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08:55

rdejongjr

Gnome

Als jij zeker weet dat jij of mensen/dieren rondom je geen vloeistoffen hebben gemorst kun je het ding aanmelden voor garantie? Kan zowel bij jouw verkoper als lenovo/medion zelf
Volgens mij werd het zelfs netjes afgehaald via lenovo/medion zelf.

En jouw link lijkt niet te werken

[ Voor 6% gewijzigd door rdejongjr op 12-04-2017 04:01 ]

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 13:51

g0tanks

Moderator CSA

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Verwijderd

Topicstarter
hoe moet ik de afbeelding maken

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08:41

nelizmastr

Goed wies kapot

Je moet naar het bestand linken, niet naar de pagina waar hij staat, anders wordt het niet als afbeelding gezien. Dus ook de bestandsnaam en extensie moeten in de link staan.

I reject your reality and substitute my own - R7 5800X3D - B550M PG Riptide - 32GB Ballistix DDR4-3600 @ C15 - RX7800XT - V750 Gold

• XFlame
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-01 20:07
Werkt nog steeds niet. Dump hem anders op Imgur.

En idd, afhandelen met de leverancier. Niet met de fabrikant, daar heb je immers geen overeenkomst mee.

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 13:51

g0tanks

Moderator CSA

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

• borft
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-01 16:00
en probeer de link in private mode ;)

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:40
Lijkt meer een brandplek veroorzaakt door hitte

Verwijderd

Topicstarter
het is een goud bruine vlek dat is waar maar ik gebruik deze laptop veel voor school en neem hem elke dag ook mee naar school. als ik deze laptop op zijn linkerkant in mijn tas doe dan zit de vlek links als ik hem rechtsom in mijn tas doe zit de vlek rechts. als ik mijn laptop na school uit mijn tas haal en een half uur bezig ben dan is de vlek naar onder gezakt in word hij paars achtig zoals op de foto

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08:41

nelizmastr

Goed wies kapot

Als dat zo is dan is het een drukvlek. Dan leunt er te veel gewicht op de behuizing van je display.

Wat je hier aan kan doen is zorgen dat er geen boeken e.d. tegen je laptop aan drukken. Dus als je je tas neerlegt, eerst de laptop eruit of alle boeken eruit.

Is dat geen optie, centen ophoesten en een stevige laptop kopen die er wel tegen kan.

I reject your reality and substitute my own - R7 5800X3D - B550M PG Riptide - 32GB Ballistix DDR4-3600 @ C15 - RX7800XT - V750 Gold

Verwijderd

Topicstarter
ik heb deze laptop net een half jaar en hij koste 900 euro. dus dat vind ik geen optie
Pagina: 1