Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cboukens
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 04-09-2023
Hai,
Ik heb sinds een paar dagen MacOS Sierra 10.12.4, nu lijkt mijn touch id knop niet te werken en start de Macbook een paar minuten langer op ipv 10 seconden wat het eerst was.

Ik gebruik het "goedkoopste" model van de macbook pro 2016 met touchbar 13 inch
en ik heb een Time Machine reserve kopie op een externe harde schijf, echter als ik de hardeschijf met de macbook verbind duurt het een half uur voordat de eerste partitie van de harde schijf (ik heb twee partities, de 1e voor bestanden, de 2e voor Time Machine), de 2e partitie komt dus niet in beeld. Als ik de macbook in recovery mode opstart en ik ga naar schijf hulp programma, blijft het laad icoontje in beeld en die gaat niet weg. ik kan dus geen reserve kopie terugzetten en ik heb mac os al opnieuw geïnstalleerd.

Beste antwoord (via cboukens op 12-04-2017 08:24)

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Even contact opnemen met Apple, chat of telefonisch als je daar nog recht op hebt. Die kunnen je verder helpen, en evt reparatie regelen.

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08:14

nelizmastr

Goed wies kapot

Schijf al aan een andere Mac gehangen of een andere computer überhaupt? Al eens gekeken naar de gezondheid van de schijf? Het klinkt namelijk alsof je schijf het aan het begeven is.

I reject your reality and substitute my own

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cboukens
de schijf is een paar manden oud. In windows (andere laptop) zie ik de 1e partitie(de tweede is niet Fat32 maar macOS journaled ofzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Niet online
cboukens schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 16:07:
de schijf is een paar manden oud.
Dat zegt helemaal niets.

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cboukens
Het lijkt opgelost. De schijf bleek niet goed verwijdert te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cboukens
echter blijft mijn touch id niet werken.

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Niet online
Even contact opnemen met Apple, chat of telefonisch als je daar nog recht op hebt. Die kunnen je verder helpen, en evt reparatie regelen.

Pagina: 1