Hallo allen,
ik ben op zoek naar een nieuwe, krachtige laptop die toch minimum 5 uur moet meegaan op batterij bij normaal gebruik (browsing, tekstverwerking).
Wat ga je met je laptop doen?
Regelmatig (wekelijks) fotobewerking (Lightroom), dagelijks zo'n 8 uur surfen, tekstverwerking. Graag FULL-HD of 4K scherm voor Netflix.
Heb altijd diverse browsers met zo'n 30tal tabpagina's open staan.
Grootte van scherm tussen de 15.6 en 17.3 inch.
Wat is je budget?
Ongeveer 2000 euro budget voorzien.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja. Wil niet dagelijks 8 uur of langer gebonden zijn aan een bureau. Ik reis ook veel (en werk freelance) dus een lange(re) accuduur is een vereiste. En dus ook een degelijke bouwkwaliteit.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Bij voorkeur MSI, Asus of HP. Gamen doe ik niet dus MSI is misschien wat overkill?
12-16GB RAM
SSD (+ev. HDD)
Wireless AC
Bij voorbaat dank.
ik ben op zoek naar een nieuwe, krachtige laptop die toch minimum 5 uur moet meegaan op batterij bij normaal gebruik (browsing, tekstverwerking).
Wat ga je met je laptop doen?
Regelmatig (wekelijks) fotobewerking (Lightroom), dagelijks zo'n 8 uur surfen, tekstverwerking. Graag FULL-HD of 4K scherm voor Netflix.
Heb altijd diverse browsers met zo'n 30tal tabpagina's open staan.
Grootte van scherm tussen de 15.6 en 17.3 inch.
Wat is je budget?
Ongeveer 2000 euro budget voorzien.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja. Wil niet dagelijks 8 uur of langer gebonden zijn aan een bureau. Ik reis ook veel (en werk freelance) dus een lange(re) accuduur is een vereiste. En dus ook een degelijke bouwkwaliteit.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Bij voorkeur MSI, Asus of HP. Gamen doe ik niet dus MSI is misschien wat overkill?
12-16GB RAM
SSD (+ev. HDD)
Wireless AC
Bij voorbaat dank.