Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Krachtige laptop toch relatief zuinig nodig (allround)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allen,

ik ben op zoek naar een nieuwe, krachtige laptop die toch minimum 5 uur moet meegaan op batterij bij normaal gebruik (browsing, tekstverwerking).

Wat ga je met je laptop doen?
Regelmatig (wekelijks) fotobewerking (Lightroom), dagelijks zo'n 8 uur surfen, tekstverwerking. Graag FULL-HD of 4K scherm voor Netflix.
Heb altijd diverse browsers met zo'n 30tal tabpagina's open staan.
Grootte van scherm tussen de 15.6 en 17.3 inch.

Wat is je budget?
Ongeveer 2000 euro budget voorzien.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja. Wil niet dagelijks 8 uur of langer gebonden zijn aan een bureau. Ik reis ook veel (en werk freelance) dus een lange(re) accuduur is een vereiste. En dus ook een degelijke bouwkwaliteit.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren

Bij voorkeur MSI, Asus of HP. Gamen doe ik niet dus MSI is misschien wat overkill?

12-16GB RAM
SSD (+ev. HDD)
Wireless AC

Bij voorbaat dank.

• Detmer
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14:38

Detmer

Professioneel prutser

Tweakers heeft begin April de nieuwe best buy guide voor de laptops uitgebracht. Wellicht kun je daar iets mee: reviews: Laptop Best Buy Guide - April 2017

Je hebt al best veel waarop je kunt sorteren op wat je wilt. Heb je dat al eens in de Pricewatch ingevuld?

Verkoopt gebruikte computers, laptops en meer: https://tweakers.net/aanbod/user/412392/ | https://www.ipsumcomputerservice.com

• Arjant2
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 24-11 14:43
Voor dat budget kan je wel iets moois kopen.
Die BBG is leuk, maar als je het budget hebt dan kan bijvoorbeeld ook zoiets:

pricewatch: Dell XPS 15 9560-NGG9X

Relatief licht, mooie afwerking, snelle hardware.

[ Voor 9% gewijzigd door Arjant2 op 11-04-2017 11:57 ]

• KoningSlakkie
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 14:41
Ik zou inderdaad naar die XPS 15 hierboven kijken. Misschien zelfs de versie kiezen met een 4k scherm (op de dell website), zeer kleur accuraat en scherp dus geweldig voor lightroom. De 4K&Touchscreen optie maakt het wel gelijk flink duurder: 2100 euro maar dan heb je ook een i7-7700HQ quadcore in een niet-kinderachtige laptop, met een zeer dunne bezel. Zeer goede accu-duur, compacte en goede bouwkwaliteit, dit is toch wel de Mac Book Pro in de Windows wereld.