M'n laptop wilt na ca. een uur aan te staan niet meer opladen. er staat dan accu aan netstroom, maar wordt niet opgeladen. Ik kan gewoon verder spelen zonder dat de accu oplaadt, maar is niet handig als ik in de trein zit.. De accu wilt wel weer opladen als ik de laptop uitzet en ongeveer 10 min laat afkoelen.
Ik heb een reparatieverzoek ingediend en heb een email terug gekregen, waarin er staat of ik het met recovery kan oplossen. Als dit wel mogelijk kan er € 60 in rekening gebracht worden, niet dat het heel veel is of zo, maar als ik het kan vermijden is het beter.
M'n vraag nu is, is dit mogelijk om het met een recovery te helpen of is dit een hardware probleem?
Ik heb een:
MSI GT72VR 6RE Dominator Pro
OS WIN10
Ik heb een reparatieverzoek ingediend en heb een email terug gekregen, waarin er staat of ik het met recovery kan oplossen. Als dit wel mogelijk kan er € 60 in rekening gebracht worden, niet dat het heel veel is of zo, maar als ik het kan vermijden is het beter.
M'n vraag nu is, is dit mogelijk om het met een recovery te helpen of is dit een hardware probleem?
Ik heb een:
MSI GT72VR 6RE Dominator Pro
OS WIN10