Macbook Pro 2012 13" start niet meer door

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevanoH
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 13-08-2023
Mijn vraag:

Sinds 2 weken heb ik gezeik gekregen met mijn macbook pro. Hij startte plotseling niet meer en kreeg het vraagteken te zien die knipperde. Nou ben ik zelf wel een beetje handig maar had ik geen zin ad slag te gaan ivm schooldeadlines. Ik heb hem bij icentre gebracht en die hebben de sata kabel vervangen.

Heb hier 2/3 dagen van kunnen genieten en wederom vraagtekens bij starten. Ene keer wel andere keer niet.

Uiteindelijk een clean install erop en kon weer even door. Echter is die weer er mee gestopt en krijg nu bij opstarten een apple logo te zien met het balkje wat tot 3kwart doorloopt en vervolgens zwart beeld geeft.

Bij icentre vermoeden ze het moederbord. Ze hebben al het een en ander getest maar zonder resultaat. Is hier iemand die hier ook ervaringen mee heeft? Want gezien de kosten kan ik dan beter voor een retina pro 13 gaan kijken

Relevante software en hardware die ik gebruik
-

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Sata kabel vervangen
Clean install

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvanpruissen
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 07-12-2024

rvanpruissen

rePear.it

Waarschijnlijk is je HDD stervende...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevanoH
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 13-08-2023
Er zit een samsung ssd in. Ik hoop stiekem dat die het begeven heeft. Dat bespaard me veel kosten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kunt een nieuwe SSD erin zetten. Of er even eentje lenen en uitproberen. Dan kun je stapsgewijs even wat dingen uitsluiten.