Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het wordt een PC voor mijn kinderen (momenteel 10 en 8 jaar). Komt in de woonkamer te staan. Er moet een type-diploma gehaald worden, gebrowst en gemaild, Word en Powerpoint en youtube kijken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
€500,- was het idee. Daar zit ik nu boven maar dat is geen probleem.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee. Opslag van documenten zal vooral op de NAS plaatsvinden.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie mijn opzet hieronder. Het scherm heeft eigen speakertjes en dat lijkt me wel handig. Kwaliteit is natuurlijk minimaal maar soms is het handig als paps of mams een beetje mee kunnen luisteren wat er allemaal gedaan wordt.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, een NUC lijkt mij vooral handig vanwege de compactheid.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Klein, stil en goed genoeg voor de komende 4-5 jaar.
Ga je overklokken?
Nee. Alleen in de bios de fanspeed aanpassen want die schijnt standaard nogal hard te draaien las ik hier in verschillende topics.
Wat verwacht je van ons?[i]
Algemene feedback. Doe ik gekke dingen, vergeet ik iets? Het geheugen staat op de lijst van Intel dus dat gaat goed.
Het wordt een PC voor mijn kinderen (momenteel 10 en 8 jaar). Komt in de woonkamer te staan. Er moet een type-diploma gehaald worden, gebrowst en gemaild, Word en Powerpoint en youtube kijken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
€500,- was het idee. Daar zit ik nu boven maar dat is geen probleem.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee. Opslag van documenten zal vooral op de NAS plaatsvinden.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie mijn opzet hieronder. Het scherm heeft eigen speakertjes en dat lijkt me wel handig. Kwaliteit is natuurlijk minimaal maar soms is het handig als paps of mams een beetje mee kunnen luisteren wat er allemaal gedaan wordt.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, een NUC lijkt mij vooral handig vanwege de compactheid.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Klein, stil en goed genoeg voor de komende 4-5 jaar.
Ga je overklokken?
Nee. Alleen in de bios de fanspeed aanpassen want die schijnt standaard nogal hard te draaien las ik hier in verschillende topics.
Wat verwacht je van ons?[i]
Algemene feedback. Doe ik gekke dingen, vergeet ik iets? Het geheugen staat op de lijst van Intel dus dat gaat goed.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel NUC NUC6i3SYH | € 291,- | € 291,- |
| 1 | Hanns.G HE225DPB Zwart | € 94,50 | € 94,50 |
| 1 | Trust XIMO (Qwerty US) | € 16,95 | € 16,95 |
| 1 | Crucial CT51264BF160BJ | € 25,89 | € 25,89 |
| 1 | Samsung 850 EVO 250GB | € 95,- | € 95,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 523,34 | |