Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leon538
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 12-01 19:26
hallo,
ik heb een 1440p scherm en die is erg mooi, draai momenteel een gtx 970 maar dat is zeker niet ideaal.
daarom heb ik nu wat geld gespaard en heb ik nu dit dilemma 8)7 . ik zal hieronder mijn pc zetten en mijn 5 meest gespeelde games:
CPU: Intel Core I7-6700
GPU: Gainward GTX 970 Phantom
SSD: Samsung 950 pro 512GB
HDD: Toshiba DT01ACA Series 2TB 3,5" SATA
Motherboard: ASRock Fatal1ty Z170 Gaming K4 Mainboard
Ram: 16GB (2x 8GB) Crucial Ballistix Sport DDR4-RAM
Case: Corsair Carbide Series 200R Kast
PSU: Thermaltake London 550W 80 Plus Gold
DVD-Drive: LiteOn iHAS124-14 Brander
Cooler: Cooler Master Hyper 212 EVO

Meest gespeeld:
1: train simulator
2: omsi 2
3: assetto corsa
4: counter-strike global offensive
5: arma 3

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CryRaven
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 20:12
Ik zou altijd voor een enkele kaart kiezen omdat de sli support nog steeds de wensen over laat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Een losse kaart is altijd beter dan SLI of Crossfire. Ik heb zelf wel SLI maar dat alleen omdat het nodig was om genoeg FPS te halen toen ik deze PC kocht. Ik game op 3440x1440 en de GTX980 was toen het snelste wat er was, dus moest wel voor SLI gaan. Als het niet nodig is, dan gewoon lekker voor een enkele kaart gaan :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Voyarch
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 15:59
Als je 144hz hebt gtx 1080 indien 60hz, volstaat de 1070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leon538
Bedankt allemaal voor de snelle reacties! Ik zal dan een 1070 kopen, hebben jullie een suggestie voor welke? (Bijv strix, ftw, extreme amp etc)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 12:49
leon538 schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 07:00:
Bedankt allemaal voor de snelle reacties! Ik zal dan een 1070 kopen, hebben jullie een suggestie voor welke? (Bijv strix, ftw, extreme amp etc)
Nee, daarvoor kan je wat vergelijkingen / reviews lezen. Gaat dan om de koelcapaciteit / stilte en overclockpotentieel voornamelijk, of soorten aansluitingen (HDMI/DP). Google daarop voor de vergelijkingen en/of lees eens wat Productreviews hier van medetweakers via de pricewatch van de verschillende kaarten en trek je conclusie.

[ Voor 16% gewijzigd door ToFast op 11-04-2017 07:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leon538
Bedankt,
Ik zal even gaan rondsnuffelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:51

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

1) Aankoopadvies vragen mag... maar niet hier - lees eerst dit!

Aankoopadviesvragen horen in de aankoopadviesfora. Move VB - > CAA

2) CAA beleid
Eigen onderzoek is nog steeds vereist (dit is en blijft GoT!) en we verwachten dat je zelf al een idee hebt opgedaan. Voor sommige componenten kun je in dit forum al beginnen met lezen van het *Algemeen Advies*. Doe dit dan ook voordat je hier post!
Post je zelf bedachte onderdelen met behulp van de wenslijst in de pricewatch hier. Dat geeft je mede-Tweakers inzicht in waar je zelf aan hebt gedacht en hoe er binnen je budget betere of andere keuzes te maken zijn.

Het is dus verplicht eerst zelf met een voorstel te komen en dit voorstel te onderbouwen. Een simpele opsomming van eisen/wensen is niet wenselijk; je topic wordt in dat geval dan ook gesloten.
Bij dezen.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.