Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Upgrade PC

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allen,

Ik heb een jaar of 7 geleden een pc gekocht en deze is nodig toe aan een upgrade! Ik heb geen idee waar ik moet beginnen, maar wil er weer fatsoenlijk op kunnen gamen (GTAV / Assassins Creed / Battleground) en ben van plan om niet meer dan €250-300 er aan uit te geven. Ik zelf geen idee waar ik moet beginnen (SSD-schijf / videokaart / etc...) en zou graag advies hebben over wat ik het beste kan kopen!

Hieronder de specs van mijn huidige pc:

- Intel (R) Core(TM)2 Quad CPU Q9400 @ 2.66GHz 2.67GHz
- RAM: 4 GB
- Videokaart: NVIDIA GeForce GTS 250

Groeten,
Stijn

• Quellien
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22-11 23:44

Quellien

Excrement producer

Zou je wat meer onderzoek willen doen?

De template die je automatisch aangereikt krijgt als je een nieuw topic opent in het "Desktop Aankoopadvies" helpt je al een beetje op weg.

Je budget is in ieder geval bekend, maar kun en wil je zelf bouwen? nieuwe moederbord+CPU bijvoorbeeld?
Dat soort dingen verwachten we wel van je, een beetje zelf onderzoek doen.

Daarnaast is een SSD altijd een goede upgrade, en (mijns inziens) bijna niet meer van deze tijd om zonder SSD aan andere upgrades te denken. Echter zal deze je niet of nauwelijks helpen bij je gaming.

Verwijderd

Topicstarter
Hi Quellien,

Heel veel meer aan info heb ik niet echt.. :p Voorkeur voor merken, type hardware etc. heb ik niet. Ik verwacht het wel zelf (of met hulp van vrienden) te kunnen inbouwen.

Groet,
Stijn

• Quellien
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22-11 23:44

Quellien

Excrement producer

Ik ben bang dat dit topic sowieso gesloten gaat worden.

Probeer je eens in te lezen op de fora van Tweakers, op het gebied van PSU bijvoorbeeld:
Voeding advies en informatie topic - Deel 33
En ook bijvoorbeeld de laatste Best Buy Guide (BBG)

Meestal wordt er van je verwacht dat je zelf een voorstel doet qua componenten. Vanuit je begin topic wordt er dan feedback en tips gegeven van mensen die er verstand van hebben.

Ze zullen geen compleet systeem voor je voorstellen, dat doet de BBG al.

• elbowlessgoat
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 23-08-2024
Ik ga het niet uitzoeken voor je, aangezien we hier altijd graag zien dat iemand zelf een voorstel voor een build heeft en daar vervolgens advies over krijgt. Zie de post van @Quellien.
Meer informatie heb je altijd, als je enigszins na wil denken erover.

Daarnaast, voor 250-300 kom je niet veel verder dan processor + mobo óf een gpu denk ik.

Kijk voor inspiratie eens naar de best buy guides.