Verwijderd

Topicstarter
Ik weet dat deze topic vaak is geweest, maar het is bij mij nog niet helemaal duidelijk.

Ik ben een trotse eigenaar van Sony Minidisc MZ-R70. Ik heb aan mijn pc ook meteen via een digitale uitgang naar mijn minidisc gekoppeld.

Verder geen problemen daarmee. Maar bestaat er een mogelijkheid dat ik MP3 kan laten opnemen zonder dat ik steeds op STOP moet drukken en daarna weer op REC bij ieder liedje. Ik bedoel daarmee dat ik nu steeds erbij moet zitten om hem te laten opnemen.

Bestaat daar software voor die dat kan onderbreken ofzoiets....

Alvast hartstikke bedankt

• ALH
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-03 20:20

ALH

Je hebt ook nog zoiets als trackmark hoor :)

Maar je hebt voor Winamp plugins die pauzes houden (min 2 sec voor MD)
Wincue is een goede bekende, zoek ff op winamp.com zou ik zeggen...

Step into the shadow. Forty six and two are just ahead of me ...

Verwijderd

ik weet dat je het all hebt gezegd maar gebruik gewoon de search!!! Hier zijn al zoveel topics over geweest. Maar idd een oplossing heb ik ook nog niet gevonden.

Verwijderd

pleur gewoon 3 (stille!!!) sec achter elk liedje... misschien beetje veel werk maar het werkt wel... :)

zo'n plug-in voor winamp is het beste denk ik...

je kunt ook het zooitje eerst op een audio-cd branden, mjah, dan verknoei je weer een cd...

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

niet als je een RW gebruikt... :+
Ik denk idd dat je maar eens met die plugins moet gaan klooien; desnoods schrijf je er zelf eentje. :)

Verwijderd

Zelf had ik het probleem ook, ik heb veel van die dingen als plug-in's voor winamp en andere speciale progjes geprobeerd maar deze werkte allemaal niet naar mijn zin.

Nu kwam ik er later achter dat op de officieele SB Live Platinum cd gewoon MD Center staat. Dit programma zet overal trackmarks tussen waar ze horen, het enige nadeel is dat het alleen in W98 werkt.
Welke soundcard heb jij eigenlijk?

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online
Check [topic=155999]

• Platel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-12-2025

Platel

Trogdor the Burninator!

Wat ook kan is volgens mij een SBlive met zo'n Livedrive met optische uitgang.

Remember there are no stupid questions, just stupid people...

• Ares
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-11-2024
Ik heb ook zo'n beestje, wat ik doe: Dirretje gemaakt met 20 keer 2-sec stilte wavjes, dan playlistje in winamp bouwen, m'n 2-sec stilte dir er tussen parkeren (beetje slepen in playlist) MD en winamp starten, lekker gaan eten/maffen/douchen/vul je eigen activiteit in, kom je na uurtje terug, istie klaar! Je hebt dan soms een stuk stilte achter aan de MD, je kunt deze heel makkelijk weghalen via het t-mark knopje en de menuopties, of gewoon op tijd op de stopknop drukkeh, klaar is happyface!

• P5ycho
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06:49
Op vrijdag 06 juli 2001 20:23 schreef Ares het volgende:
Ik heb ook zo'n beestje, wat ik doe: Dirretje gemaakt met 20 keer 2-sec stilte wavjes, dan playlistje in winamp bouwen, m'n 2-sec stilte dir er tussen parkeren (beetje slepen in playlist) MD en winamp starten, lekker gaan eten/maffen/douchen/vul je eigen activiteit in, kom je na uurtje terug, istie klaar! Je hebt dan soms een stuk stilte achter aan de MD, je kunt deze heel makkelijk weghalen via het t-mark knopje en de menuopties, of gewoon op tijd op de stopknop drukkeh, klaar is happyface!
klinkt misschien stom, maar waarom gebruik je 20 verschillende 2sec files?
je kunt toch gewoon de 1ste steeds opnieuw gebruiken???

12x 280Wp ZW, 12x 280Wp ZO, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV

Pagina: 1