Toon posts:

Enquête bewustzijn privacy Facebook en data mining

Pagina: 1
Acties:
  • 299 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hey!

Ik het kader van onze masterproef rond het bewustzijn van datamining en privacy op Facebook zoeken wij mensen die deze enquête willen invullen. Het invullen zal ongeveer een vijftal minuten duren! Bovendien maak je kans op cinematickets.

*knip*

Heel erg bedankt!
Eloïse & Ruben

[ Voor 10% gewijzigd door NMe op 10-04-2017 20:03 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racing_Reporter
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19-09 22:38

Racing_Reporter

Contentmaker

Inb4 the lock. Iets met toestemming vragen aan de heren moderators. Something tells me you don't have it ;)

Als je dit leest, heb je teveel tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:35

The Eagle

I wear my sunglasses at night

^^^ dat idd.
Ik vermoed dat jullie iets niet hebben gelezen: Het algemeen beleid #verbodenspam
Voor enquêtes is het nodig toestemming te vragen aan een moderator van dat forum of de admin van de hoofdgroep waarin je dat topic wil plaatsen. Let er wel op dat je sowieso je onderzoek moet uitleggen en dat er in het topic ruimte en aanleiding moet zijn voor discussie.
Al ben ik het roerend met jullie eens als je zegt dat heel veel mensen zich niet bewust zijn van hetgeen ze via FB aan privacy te grabbel gooien :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

^^ wat zij zeggen.

Voor enquêtes is vooraf toestemming van de mods nodig (zie de lijst bovenaan dit forum). Lees bovendien Een enquête, onderzoek of schoolopdracht? Lees eerst dit! even door, want voor enquêtes geven we alleen onder een paar strikte voorwaarden toestemming en in deze vorm voldoe je daar niet aan.
Racing_Reporter schreef op maandag 10 april 2017 @ 19:53:
Inb4 the lock. Iets met toestemming vragen aan de heren moderators. Something tells me you don't have it ;)
Volgende keer gewoon een topicreport? ;)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Dit topic is gesloten.