Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hi all,

Ik heb gisteren zowel een update van windows 10 gedaan en mijn ww veranderd van mijn microsoft (hotmail) account. Sinds dien kom ik Outlook 2016 niet meer in. Ik heb Office 365 verwijdert, opnieuw geïnstalleerd, geen resultaat. Echt erg vervelend, heeft iemand een oplossing, zou fantastisch zijn!

Relevante software en hardware die ik gebruik
Lenovo Yoga 510
Windows 10
Outlook 2016
Office 365

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Opnieuw installeren van office 365
Veranderen ww bij instellingen op mijn PC

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeehond
  • Registratie: Juni 2015
  • Niet online

Zeehond

FP Admin & Powermod/ Mod W&M

Seal with it!

Hoe bedoel je precies? Start outlook niet meer op of wordt er geen mail meer opgehaald?

Outlook synchroniseert met je Hotmail account begrijp ik? Als ik mij niet vergis staan deze instellingen van outlook (niet de standaard meegeleverde inbouw mail app van windows), los van je microsoft account instellingen die je via instellingen op jouw pc hebt gezet, en dien je deze instellingen even opnieuw te zetten in outlook .

200 fish found!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Er wordt niet meer opgestart. Op het moment dat Outlook wil openen, wordt het afgebroken en staat er:" Outlook werkt niet meer" en wordt het afgesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorynl
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 08-09-2023
Ik heb hetzelfde probleem met Outlook. Na een Windows update krijg ik direct na een handeling te doen (maakt niet uit wat) de melding 'Microsoft Outlook werkt niet meer', en crasht het programma.
Vanmiddag uren met Microsoft support aan de tlf en chat gehangen, van alles geprobeerd, maar het komt écht niet door een nieuwe update... het ligt aan de certificaten van de hostingspartij. Tuurlijk????

Al met al kan ik nu dus niet bij m'n mail want zodra ik iets wil doen, crasht ie.

HEEL irritant, en ik geef de schuld aan de laatste W update.
Wie kent het probleem / heeft een oplossing??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• livranca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 07:46
Enige oplossing welke eventueel een oplossing kan bieden, is een volledige herinstallatie van office ben ik bang....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fore!
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18-07 08:01
Wellicht even een nieuw Outlook profiel aanmaken?

Gegevens opnieuw er in hangen en mail wordt weer gesynchroniseerd.
Pagina: 1