Toon posts:

Vraag aan Aimbot gebruikers UT

Pagina: 1
Acties:
  • 212 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Vanmiddag speelde ik op een leuke instagib server, totdat ik twee keer op een meest onmogelijke manier gefragged werd door een bepaalde speler, ja hoor een aimbot. De pret werd verhoogd door een tweede speler die nog onmogelijkere frags presteerde, nog een aimbot gebruiker dus. Uiteindelijk bleef ik als enige niet-cheatende speler over, omdat ik wou proberen of ik ze kon verslaan. Dit lukte dus duidelijk niet, zodra ik er ook maar 1 gezien had was ik al weer dood. Best wel nieuwsgierig heb ik ze een paar keer netjes gevraagd waarom ze een aimbot gebruikten en wat de lol ervan was, het enige antwoord dat ik kreeg was een flinke lading taunts en een zooi scheldwoorden. Nog steeds geen antwoord op mijn vraag dus.

Bij deze wil ik alle aimbotgebruikers vragen wat voor hen de reden is om een aimbot te gebruiken, ik ben echt benieuwd namelijk.

Verwijderd

Ik vraag het me ook af. Speel ook geen UT meer (alleen op LAN).

CS precies hetzelfde, wallhackers en headshots (script of inzoomprog) verzieken het spel.

:r

• NightHawk4
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-11 15:28

NightHawk4

Lotte is Liev :>

Aimbot is en blijft flauw. Ik heb hem zelf een paar keer gebruikt om te kijken hoe dat ding werkte en ik het wel "grappig" vond voor een keertje. Ik speel zelf gewoon op CHSP servers en dan komen de aimbotters er gewoon niet in, dus zo moeilijk zijn ze niet te ontwijken op de servers.

Verwijderd

Ik heb ook een hekel aan aimbot users.
Al zullen er een heleboel zijn, ze durven er uiteraard niet voor uit te komen.
Het is gelukkig wel zo dat veel newbies die krengen gebruiken, "echte" fraggers verlagen zich gelukkig niet tot dat niveau, tenzij het D13h4rd |_44|\/|4'5 zijn.

(ik weet het, mijn 1337 zooi zuigt, maar het ziet er zo lollog uit :) )

• -NJ-
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
geen aimbotters op CHSP servers? weet je dit wel zeker? ben al meerdere malen cheaters - ook op CHSP servers - tegen gekomen :(

Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat

Verwijderd

Topicstarter
Inderdaad, iemand stuurde me laatst een site over een Elvenbot, die aimbot functioneerde alleen maar op [CSHP] servers.

Maar ik heb nog steeds geen antwoord van aimbotgebruikers wat nou precies de lol van een aimbot is..

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

:) op LAN een keer halve minuut lang met instagib 1 on 1 op elkaar staan schieten zonder elkaar te raken :P

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Verwijderd

Op woensdag 04 juli 2001 20:20
Maar ik heb nog steeds geen antwoord van aimbotgebruikers wat nou precies de lol van een aimbot is..
Dan winnen ze altijd, nooit veliezen, om altijd nummer 1 te zijn :?

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07:14
Op woensdag 04 juli 2001 20:20 schreef ToezeBroeze het volgende:
Inderdaad, iemand stuurde me laatst een site over een Elvenbot, die aimbot functioneerde alleen maar op [CSHP] servers.

waarschijnlijk vinden deze lui WINNEN belangrijker dan SPELEN (oftewel de FUN van het spelen). Waarschijnlijk zijn het dan ook newbies die steeds gefragged worden en niet de moeite willen nemen offline te oefenen tegen bots. Beschouw het maar als de nieuwe luxe van tegenwoordig.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Verwijderd

Topicstarter
Hahaha, grappig dat ik steeds antwoord krijg van mensen die zelf geen aimbot gebruiken.. Als ik het zo zie, dan snappen niet-aimbot-gebruikers de lol ook niet.
Van die 24.000+ mensen hier, zullen er vast wel een paar gamers zijn die cheaten, dus alle cheaters, kruip eens uit je schulp, en vertel ons waarom je aimbots gebruikt..

Ikzelf heb die aimbot een uurtje geprobeerd, veel opties, en werd er niet helemaal wijs uit, ik speelde zelfs slechter dan dat ik zonder hulp zou doen... was ook niet echt trots op mijn frags, ik had ze eigenlijk niet zelf gemaakt..

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-11 16:07
Ok, omdat ik heel vaak een aimbot in UT gebruik:
Ik vind het gewoon leuk om reacties uit te lokken. Vooral dingen met kanker enzo vind ik heel erg leuk :) .

Steam

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

aimbotten is lame :r

PSN

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Op woensdag 04 juli 2001 21:10 schreef JeanLucPicard het volgende:
Ok, omdat ik heel vaak een aimbot in UT gebruik:
Ik vind het gewoon leuk om reacties uit te lokken. Vooral dingen met kanker enzo vind ik heel erg leuk :) .
Tyfzooi, een kutcheater, had ik nou niet van jouw lameass verw8 eiglijk, maar ja wat is nog onverw8 tegenwoordig :r

PSN

• pica
Op woensdag 04 juli 2001 21:12 schreef YakuzA het volgende:
aimbotten is lame :r
Vind ik niet.
Aimbotten is net zoiets als campen, en gewoon een retegoede verbinding hebben. Het is gewoon een voordeel tegenover de rest, wat ik een vergelding vind voor de pings van 50 :r die ze hebben.
Op woensdag 04 juli 2001 21:14 schreef YakuzA het volgende:

[..]

Tyfzooi, een kutcheater, had ik nou niet van jouw lameass verw8 eiglijk, maar ja wat is nog onverw8 tegenwoordig :r
Hoef je niet gelijk te gaan schelden :P , ik heb je mijn redenen gegeven.

Steam

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Op woensdag 04 juli 2001 21:14 schreef JeanLucPicard het volgende:

[..]

Vind ik niet.
Aimbotten is net zoiets als campen, en gewoon een retegoede verbinding hebben. Het is gewoon een voordeel tegenover de rest, wat ik een vergelding vind voor de pings van 50 :r die ze hebben.
dan mag je wel fokking IGR hebben maar dat is nog geen reden om irritante verneukte cheater te worden :r

PSN

• MeneerKrab
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-11 15:25
Waar kan ik die aimbot vinde :r ???

Dat zijn nou juist de lui die het verzieken voor de newbies zoals mij.

• pica
Op woensdag 04 juli 2001 21:16 schreef YakuzA het volgende:

[..]

dan mag je wel fokking IGR hebben maar dat is nog geen reden om irritante verneukte cheater te worden :r
Worden? Ik gebruik al heel lang een aimbot... wehe, alleen omdat ik IGR heb heeft niemand dat door >:) .

Steam

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Op woensdag 04 juli 2001 21:17 schreef PowerCow het volgende:
Waar kan ik die aimbot vinde :r ???

Dat zijn nou juist de lui die het verzieken voor de newbies zoals mij.
Wil je hem ook hebben ofsow? ;)

PSN

• Ramon
Op woensdag 04 juli 2001 21:17 schreef JeanLucPicard het volgende:

[..]

Worden? Ik gebruik al heel lang een aimbot... wehe, alleen omdat ik IGR heb heeft niemand dat door >:) .
lekker is dat, en er nog trots op zijn ook... erg vreemd. volgens mij lul je uit je nek.

Verwijderd

Die aimbot rules yo.... Alleen ze zeiken zo vaak dat ik CHEAT.. ik CHEAT niet.. ik cheat... :P

• pica
Op woensdag 04 juli 2001 21:19 schreef Tampie2000 het volgende:

[..]

lekker is dat, en er nog trots op zijn ook... erg vreemd. volgens mij lul je uit je nek.
Waarom zou ik?
Denk je dat ik en Yakuza en Raven_ hier samen een complot hebben bedacht ofzo? :P

Steam

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Op woensdag 04 juli 2001 21:17 schreef JeanLucPicard het volgende:

[..]

Neeeeeeeeeeeeee wij kunnneeen echt noooooooooooooooit zo goed toneel spelen als Tom en HlpDsK :'(

PSN

Verwijderd

Tja ik snap het ook niet.
Ook al speel ik geen UT en alleen Tribes 2, ik speel gewoon voor de lol. En ook al verlies ik, dan kan ik nog steeds plezier hebben in het spel.
Ik heb dus ook nog nooit een cheat gebruikt en zal het ook nooit gaan doen. Als ik een spel niet leuk vind ga ik niet cheaten en het spel voor anderen verpesten maar zoek ik gewoon een ander spel.

Maar ja het zijn waarschijnlijk personen die het leuk vinden om het spel voor anderen te verpesten, en die zijn er zeker, en het zijn er nog meer dan je denkt...

• MeneerKrab
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-11 15:25
Op woensdag 04 juli 2001 21:18 schreef YakuzA het volgende:

[..]

Wil je hem ook hebben ofsow? ;)
Om hem uit te proberen ja.
Ik speel al heel lang geen UT meer online omdat ik nog steeds geen kabel heb.

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-11 20:11

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Zucht, Yakuza, Pica en Raven_, jullie maken mensen in de WAR :P

• pica
Op woensdag 04 juli 2001 21:27 schreef IceStorm het volgende:
Er trapte er toch nog 1 in :P .

Steam

Verwijderd

Topicstarter
Jongens, nou niet zo lopen afgeven op cheaters, ik wil graag hun beweegredenen weten, hoe lame etc. het allemaal is, weten we nu wel..
JLP heeft tenminste het lef om het gewoon toe te geven, maar een hoge ping vind ik persoonlijk een rare reden om een aimbot te gebruiken.
IceStorm? Speel je ook onder die naam? Anders heb ik je een keer op Jolt.co.uk.Deck16only gezien, je bent behoorlijk goed (om je niet te grote veer in je reet te steken)..

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Op woensdag 04 juli 2001 21:28 schreef JeanLucPicard het volgende:

[..]

Er trapte er toch nog 1 in :P .
Yippie Cayee Fooled at least 1 who did know we are clanbuddy's

[voor degenen die geen engels kennen: "jammer dan"]

PSN

• pica
Hij heeft het niet door he? :P
Das 2 :+

Steam

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Op woensdag 04 juli 2001 21:33 schreef ToezeBroeze het volgende:
Jongens, nou niet zo lopen afgeven op cheaters, ik wil graag hun beweegredenen weten, hoe lame etc. het allemaal is, weten we nu wel..
JLP heeft tenminste het lef om het gewoon toe te geven, maar een hoge ping vind ik persoonlijk een rare reden om een aimbot te gebruiken.
IceStorm? Speel je ook onder die naam? Anders heb ik je een keer op Jolt.co.uk.Deck16only gezien, je bent behoorlijk goed (om je niet te grote veer in je reet te steken)..
Hij heeft wallhack voor UT die Icestorm :(

PSN

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-11 20:11

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op woensdag 04 juli 2001 21:33 schreef ToezeBroeze het volgende:
Yep onder die naam speel ik. Alleen GEEN UT :) Dus dat moet iemand anders geweest zijn. Ik ben niet echt goed in FPS'en.
Er schijnt ook iemand van de tech afdeling van het CS-team "IceStorm" te heten. Ik heb al meerdere malen mensen gehad die me om info vroegen enzo :)..

• pica
Jup, icestorm is wel een beetje lame af en toe, aimbot, okee, maar wallhack :r .

Steam

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Op woensdag 04 juli 2001 21:37 schreef JeanLucPicard het volgende:
Jup, icestorm is wel een beetje lame af en toe, aimbot, okee, maar wallhack :r .
Tsjaa je hebt: lame en je hebt: LAME :P

PSN

• Ramon
kunnen we hier nou nog een serieuze wending aan geven of gaan we alleen maar als een stel cheaters iedereen voor de gek houden?

IK vindt gewoon geen enkele reden goed genoeg om het gebruik van cheats te rechtvaardigen, zij het een ping van 5000, zij het een scherm van 320*240, zij het slechte skills. Dat is allemaal jullie( de cheaters) probleem en daar hoef je niet ons' (de 'gewone' spelers) probleem van te maken door bv een aimbot te gebruiken.

Verwijderd

Op woensdag 04 juli 2001 21:27 schreef IceStorm het volgende:
Wie? MOI? O-)

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Op woensdag 04 juli 2001 21:47 schreef Tampie2000 het volgende:
kunnen we hier nou nog een serieuze wending aan geven of gaan we alleen maar als een stel cheaters iedereen voor de gek houden?

IK vindt gewoon geen enkele reden goed genoeg om het gebruik van cheats te rechtvaardigen, zij het een ping van 5000, zij het een scherm van 320*240, zij het slechte skills. Dat is allemaal jullie( de cheaters) probleem en daar hoef je niet ons' (de 'gewone' spelers) probleem van te maken door bv een aimbot te gebruiken.
O-) * YakuzA krijgt zo het gevoel dat hier een zeker aantal users word bedoeld wat hier gepost heeft :) O-)

PSN

• pica
Op woensdag 04 juli 2001 21:58 schreef YakuzA het volgende:

[..]

O-) * YakuzA krijgt zo het gevoel dat hier een zeker aantal users word bedoeld wat hier gepost heeft :) O-)
Wie oh wie? })

Steam

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Op woensdag 04 juli 2001 22:22 schreef JeanLucPicard het volgende:

[..]

Wie oh wie? })
erm zo van die namen die beginnen met uhm ***[FM]***

PSN

Verwijderd

Op woensdag 04 juli 2001 23:12 schreef YakuzA het volgende:

[..]

erm zo van die namen die beginnen met uhm ***[FM]***
[FM] ? Die gaan ze toch veilen ofzo? :? .. :P

Verwijderd

Okeej... wat is een "WALLHACK" ???

Verwijderd

Laat maar... weet het al....

mannekes door de muren zien heh.?

• d33n
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-10 15:41
ach, tis gewoon leuk om te zien dat je vandaag al 43 AWM kills op je naam hebt staan op de strikerz.net servers >:) >:)

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Op woensdag 04 juli 2001 23:26 schreef Fegisje het volgende:
Laat maar... weet het al....

mannekes door de muren zien heh.?
ja is idd engels voor stiekeme mannetjes die door muren heen gluren

PSN

• d33n
Afbeeldingslocatie: http://members.brabant.chello.nl/~t.evers/score.gif

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Op woensdag 04 juli 2001 23:38 schreef marble het volgende:
[afbeelding]
wow tundra hoertje? :)

PSN

• d33n
Op woensdag 04 juli 2001 23:55 schreef YakuzA het volgende:

[..]

wow tundra hoertje? :)
nope aztec :? >:)

• nexus
  • Laatst online: 06-04-2023

nexus

VV Kloetinge (768735)

elvenbot is trouwens wel een beetje tegen te gaan, ze missen namelijk altijd de eerste keer, dus als je snel bent kan je ze wel killen :)

maar als ik het zo hoor is er eigenlijk niemand die toegeeft echt te cheaten, maar iedereen zegt wel: "ja ik heb het wel eens geprobeerd enzo" nou als 100 duizend man dat elk 1 keer gaan uitproberen dan zal je altijd wel een cheater tegenkomen :)

"one is to the other an other only in that one recognizes the other" -Hegel

• Gallus
  • Laatst online: 11-11 20:08

Gallus

Cheesy

Kan je het dan niet beter even locaal proberen?

All I want is a warm bed, a kind word and unlimited power.

Verwijderd

Op woensdag 04 juli 2001 19:05 schreef Tweaker het volgende:
Ik vraag het me ook af. Speel ook geen UT meer (alleen op LAN).

CS precies hetzelfde, wallhackers en headshots (script of inzoomprog) verzieken het spel.

:r
mja, wat nog de meeste fun verpest is de paranoia, je *kunt* gewoon niet te goed spelen anders ben je een cheater...

Verwijderd

Topicstarter
Yep, die Elvenbot viel me zwaar tegen.
En inderdaad, ik was een keer in een server van een clan aan het spelen, en ik maakte die lui behoorlijk in, word je opeens gekickt met de melding: You are using an aiming device. Kan ik het helpen dat die lui zo slecht waren?

Verwijderd

Ik zo stukkie hardware die mijn ogen volgt en dit doorstuurt naar mijn muis ;) Bovenop de monitor een camera en zender.

De muis reageert op mijn ogen, en zet de crosshair dus op de plek waar geschoten moet worden, dus dat betekent dat ik dan bijna 90% headies maak in CT :)

Enige wat ik hoef te doen is schieten. :+

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

Kheb gisteren voor het eerst CS gespeeld, omdat ik dacht dat het niet kon met een verbinding van Casema Basic, maar ging redelijk. Alleen duurde het altijd maar 30sec ofzow en werd alweer gefragged. Mag de pret echter niet drukken. Vind het ook kewl om met iemand in freelook mee te kijken. Geweldig hoe sommige gasten bewegen. Zou haast zeggen dat het Pro's zijn. Kom ik bij het punt van deze reply...Als je in freelook meekijkt, zie je toch snel genoeg of iemand een aimbot gebruikt?! Ik schiet me het lazarus en zij met een schot doden?!

RaD

Ps : gisteren dus mijn eerste frag, bleek een teammate te zijn...Ik ging als een buffel tekeer en hij schoot maar niet terug. Vonk vreemd ;) Vind het nog lastig om vriend en vijand te onderscheiden.

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

• ^^0nMe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-11 07:22

^^0nMe

Got Babana's?

Aimbot is te herkennen aan onmogelijke bewegingen van de x-hair, bw als iemand als een gek aan het op een neer springen is en die x-hair volgt hem op de zelfde manier, dan weet je hoe laat het is ;)

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Verwijderd

Op woensdag 04 juli 2001 23:38 schreef marble het volgende:
[afbeelding]
hhm... 2 elite kills? moet veeeeel hoger. :)

Verwijderd

Op donderdag 05 juli 2001 12:01 schreef RaDKiLL het volgende:
<<knip>>
/me heeft ff geen zin in edit
Welke server speelde je dan? Ik ga strax denkik flink wat cs'en... hebik wel nodig. Bezigheids therapie. :)
Ik beweeg eigenlijk veels te gestoord... iedere hoek bekijken (ja.. tenzij ik te blij voel natuurlijk... dat gebeurd er soms als je bijv. 15-2 staat.. dan word je te overmoedig en kijk je niet in alle hoeken... BAP BAP.. dood.. :D ) soms... :)

Verwijderd

jah ik speel gewoon zo goed, daarom maken ze mij altijd uit voor aimbot :z
/lolbroekmodus/

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Op donderdag 05 juli 2001 12:01 schreef RaDKiLL het volgende:
Kheb gisteren voor het eerst CS gespeeld, omdat ik dacht dat het niet kon met een verbinding van Casema Basic, maar ging redelijk. Alleen duurde het altijd maar 30sec ofzow en werd alweer gefragged. Mag de pret echter niet drukken. Vind het ook kewl om met iemand in freelook mee te kijken. Geweldig hoe sommige gasten bewegen. Zou haast zeggen dat het Pro's zijn. Kom ik bij het punt van deze reply...Als je in freelook meekijkt, zie je toch snel genoeg of iemand een aimbot gebruikt?! Ik schiet me het lazarus en zij met een schot doden?!

RaD

Ps : gisteren dus mijn eerste frag, bleek een teammate te zijn...Ik ging als een buffel tekeer en hij schoot maar niet terug. Vonk vreemd ;) Vind het nog lastig om vriend en vijand te onderscheiden.
LOL ik heb ook :r casema :r basic :r

PSN

• pica
Op donderdag 05 juli 2001 10:36 schreef Gordijnstok het volgende:
Ik zo stukkie hardware die mijn ogen volgt en dit doorstuurt naar mijn muis ;) Bovenop de monitor een camera en zender.

De muis reageert op mijn ogen, en zet de crosshair dus op de plek waar geschoten moet worden, dus dat betekent dat ik dan bijna 90% headies maak in CT :)

Enige wat ik hoef te doen is schieten. :+
Bwehehehe, in theorie wel ja :D .

Steam

Pagina: 1