"If you lose your left arm your right arm will be left."
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
"I don't need oxygen, I only need O2."
Vraag
Beste antwoord (via Meg op 11-04-2017 11:14)
Het beste zou zijn om de pagina te openen met devtools actief, mischien kun je zo achterhalen wat er langzaam is. Ik zie aan onze kant geen problemen
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Alle reacties
Send me your gameboys
W10 Pro + Edge op KPN Glasvezel
Het valt ook erg op op m'n smartphone (WiFi dus). Veel apps die lang wachten op data.
[ Voor 27% gewijzigd door S_Chief op 10-04-2017 17:52 ]
Do you seek to engage in or have you ever engaged in terrorist activities, espionage, sabotage, or genocide?
Nu ik thuis ben nergens last meer van, daar zit ik dan ook wel op T-Mobile Thuis, maar ook gewoon op glas.
Kreeg vanmiddag echt een hele bak time-outs.
[ Voor 62% gewijzigd door zeef op 10-04-2017 17:37 ]
3G lijkt beter te gaan.
Anjunabeats
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
[ Voor 18% gewijzigd door sigilens op 10-04-2017 17:49 ]
Verwijderd
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2017 18:47 ]
De KPN gaf de volgende reacties op Twitter:
[ Voor 47% gewijzigd door Meg op 10-04-2017 20:07 ]
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
[ Voor 3% gewijzigd door Will_M op 10-04-2017 21:09 ]
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Het beste zou zijn om de pagina te openen met devtools actief, mischien kun je zo achterhalen wat er langzaam is. Ik zie aan onze kant geen problemen
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
- KPN glasvezel
Mocht het morgen nog het geval zijn dan zal ik dat op m'n werk eens doen.Kees schreef op maandag 10 april 2017 @ 21:11:
Tja, ik heb geen KPN
P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K
Edit: En weer opgelost, lijkt een incident tot nu. Gisteren wat vaker gebeurd.
[ Voor 41% gewijzigd door Oyster op 11-04-2017 08:10 ]
Hier werkt Tweakers weer op volledige snelheid nu. Hoe activeer ik de devtools?Kees schreef op maandag 10 april 2017 @ 21:11:
Tja, ik heb geen KPN
CTRL + SHIFT + I in je browser, en dan naar de netwerktab gaan.Markimoo schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 11:16:
[...]
Hier werkt Tweakers weer op volledige snelheid nu. Hoe activeer ik de devtools?
Hier ook geen problemen meer op de KPNlijn.

Maar het werkt nu weer, dus ik ben blij.