Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[iPhone] GPX inladen via TomTom myDrive naar TomTom GO

Pagina: 1
Acties:

• MuddyMagical
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 11:12
Situatie schets

1. Ingelogd met muddymagical mailadres in TomTom myDrive
2. GPX geupload en zichtbaar onder 'Mijn Routes' op de website hierboven maar wordt niet zichtbaar op mobiel.

- TomTom myDrive app op iPhone ingelogd onder muddymagical mailadres. Alleen 'My Places' zichtbaar in menu. Geen 'My Routes' of sync optie gevonden.
MyDrive

- TomTom GO app op iPhone ingelogd onder muddymagical mailadres. Alleen 'My Places' zichtbaar. Geen optie om te syncen gevonden in menu.

Volgens TomTom's manual zou een geuploade GPX in myDrive in je GO app te voorschijn moeten komen bij 'My Routes' maar die hele optie ontbreekt. 8)7

404 error.

• Leviathius
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 00:40
Ik zal vanavond ff screenshots maken van hoe het er bij allemaal bij staat en ook qua instellingen. Ik heb trouwens wel de Android App.. Maar volgens mij zijn de iOS en Android apps identiek.

YouTube: MotorcycleGeek

• kazzzdafke
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 12:24
Ik heb het al een aantal keer gezegd: gpx importeren werkt enkel in Android, niet op
iPhone!

FOR SALE: Te Koop: BMW S1000-R

• Leviathius
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 00:40
Oh haha nouja, problem solved lijkt me dan :9

YouTube: MotorcycleGeek

• coenox
  • Registratie: januari 2008
  • Laatst online: 18-04 12:25
Maar hou de updates in de gaten. TomTom medewerkers suggereren dat het in de loop van dit jaar wel gaat komen.

• motorhaantje
  • Registratie: november 2018
  • Laatst online: 18-11-2018
nog steeds geen updates? mijn routes is nog steeds niet beschikbaar op iPhone.

• coenox
  • Registratie: januari 2008
  • Laatst online: 18-04 12:25
Nope. Ik heb een Nokia 6 voor erbij. Daar werkt het prima. Beetje wrang. Op de iPhone gebruik ik MyRoute Navigatie voor op de motor als ik een route wil rijden.

Overigens worden favoriete plaatsen tegenwoordig wel via MyDrive gesynchroniseerd op de iPhone.

coenox wijzigde deze reactie 03-11-2018 10:06 (23%)

Pagina: 1

OnePlus 7 Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True