EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Gebruikt!laredo schreef op zondag 23 april 2017 @ 19:49:
***members only***
En net als bij de voorgaande links ook bij mij graag even aangeven als je hem hebt gebruik!
bedankt
Top, dankjewel!laredo schreef op zondag 23 april 2017 @ 19:49:
***members only***
En net als bij de voorgaande links ook bij mij graag even aangeven als je hem hebt gebruik!
Gebruikt, dankje!laredo schreef op zondag 23 april 2017 @ 19:49:
***members only***
Tnx! Gebruikt!laredo schreef op zondag 23 april 2017 @ 19:49:
***members only***
Dank! En hierbij mijn link:laredo schreef op zondag 23 april 2017 @ 19:49:
***members only***
[ Voor 22% gewijzigd door StanPC op 25-04-2017 10:39 ]
Gebruikt, bedankt!StanPC schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 10:37:
[...]
Dank! En hierbij mijn link:
***members only***
Burp
Heb er een paar bestellingen geplaatst, kwaliteit was gewoon prima van de spullen. Helaas zoals gewoonlijk een stel zaken die niet goed pasten, dus teruggezonden en vandaag een bericht gehad dat het was aangekomen dus nu kijken hoe lang het duurt voor ik mn refund heb. Ben er verder wel over te spreken, als je goed oplet en geluk hebt met je maat is er best wat fatsoenlijk spul goedkoop uit te halen. Uiteraard zijn er ook genoeg dingen die ergens anders ongeveer evenveel kosten.Junia schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 10:51:
Ik zag dat het andere topic over best secret een slotje heeft, maar ik vraag me af of iemand al echt ervaringen heeft met de shop? Ik ben er zelf nog niet mee bekend, maar hoe kan het zo zijn dat deze shop blijkbaar zo'n hoge korting kan geven, maar tegelijkertijd een 'vaag invite systeem' gebruikt om klanten te werven? (klinkt erg sceptisch, maar ik ben gewoon benieuwd of er al tweakers zijn die hier iets hebben besteld en over de kwaliteit e.d.)
Volgens mij is het een grote site waar een grote investeerder achter staat (Permira).Junia schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 10:51:
Ik zag dat het andere topic over best secret een slotje heeft, maar ik vraag me af of iemand al echt ervaringen heeft met de shop? Ik ben er zelf nog niet mee bekend, maar hoe kan het zo zijn dat deze shop blijkbaar zo'n hoge korting kan geven, maar tegelijkertijd een 'vaag invite systeem' gebruikt om klanten te werven? (klinkt erg sceptisch, maar ik ben gewoon benieuwd of er al tweakers zijn die hier iets hebben besteld en over de kwaliteit e.d.)
Anderzijds heb 1 bestelling gedaan en ontvangen.. Echter bij mijn tweede bestelling kon ik alleen betalen met PayPal, heeft iemand dit ook al meegemaakt?
Een keer kon een broek niet geleverd worden, kreeg keurig een mailtje dat mijn geld zsm teruggestort werd en een voucher van 10eu voor het ongemak.
Had het geld binnen een paar uur terug op mijn paypal. Neem aan dat ze dus ook niet moeilijk doen over het terugsturen van spullen.
Dat ga ik binnenkort meemaken, mn vriendin heeft twee paar schoenen besteld waarvan we er sowieso een paar van gaan terug sturen.
[ Voor 83% gewijzigd door Yorinn op 27-04-2017 19:10 ]
Na het downloaden van de app krijg ik se volgende referral link. Doe er jullie voordeel mee
https://www.bestsecret.com/r.htm?rc=M6HGBZRZKR9LJ&c=nl
Tnx, gebruikt!fender89 schreef op donderdag 27 april 2017 @ 22:39:
Excuses, ik zie het nu pas staan in de fipo.
Na het downloaden van de app krijg ik se volgende referral link. Doe er jullie voordeel mee
https://www.bestsecret.com/r.htm?rc=M6HGBZRZKR9LJ&c=nl
Bedankt, gebruikt!Xepos schreef op maandag 1 mei 2017 @ 19:10:
Ook mijn eerste bestelling gedaan en hier mijn linkje: https://www.bestsecret.com/r.htm?rc==nl
https://www.bestsecret.com/r.htm?rc=V9JU2DT65RQCH&c=nl
[ Voor 34% gewijzigd door ErnstH op 02-05-2017 15:37 ]
Bedankt! Gebruikt.ehoutgast schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 15:36:
Hierbij mijn referralcode:
https://www.bestsecret.com/r.htm?rc=V9JU2DT65RQCH&c=nl
Thanks!AMD1800 schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 22:00:
Hoe komen jullie eigenlijk aan jullie referral-code? En dan bedoel ik dus dat ik mijn referral-code hier ook wil delen. Heb net besteld...
Edit: Zie dus de startpost
***members only***
[ Voor 78% gewijzigd door Yorinn op 08-05-2017 20:09 ]
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.
Bedankt!Ollievssn schreef op maandag 8 mei 2017 @ 16:35:
Ik heb hier ook mijn referral code
***members only***
Be nice, You Assholes :)
Thanks!3DDude schreef op zaterdag 13 mei 2017 @ 16:40:
Mochten er nog mensen een referral nodig hebben:
***members only***
Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.
Thanks!3DDude schreef op zaterdag 13 mei 2017 @ 16:40:
***members only***
Thnx!3DDude schreef op zaterdag 13 mei 2017 @ 16:40:
***members only***
Nederlands is makkelijker als je denkt.
Thnx Ingevuld en wacht op de registratie.vooghel schreef op zondag 14 mei 2017 @ 21:22:
Nog een nieuwe referal, laat weten als je hem gebruikt hebt
***members only***
Bedankt!VeeGee schreef op zondag 14 mei 2017 @ 21:55:
Als iemand nog een link/code zoekt:
***members only***
Thanks!VeeGee schreef op zondag 14 mei 2017 @ 21:55:
***members only***
Thanks!PixelJunkie schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 11:36:
Dan deel ik natuurlijk ook mijn code!
***members only***
Bedankt.VeeGee schreef op zondag 14 mei 2017 @ 21:55:
***members only***
Ben zelf al eventjes lid, maar degene die ik de link eerder gaf, heeft hem niet gebruikt (geen interesse).
EDIT:
Invite is gebruikt. Binnenkort weer.
[ Voor 28% gewijzigd door CH4OS op 19-05-2017 14:58 ]
Gebruikt. Thx.CH40S schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 14:48:
Mocht iemand nog een invite willen:
***members only***
Ben zelf al eventjes lid, maar degene die ik de link eerder gaf, heeft hem niet gebruikt (geen interesse).
UsedCH40S schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 14:48:
Mocht iemand nog een invite willen:
EDIT:
Invite is gebruikt. Binnenkort weer.
bl44t
[ Voor 89% gewijzigd door slabetje op 07-08-2017 15:28 ]
Gebruikt, bedankt!slabetje schreef op zaterdag 20 mei 2017 @ 12:45:
Mocht er nog iemand een invite nodig hebben:
https://www.bestsecret.com/r.htm?rc=45Y3G5HJPHQAE&c=nl
Veel plezier er van.
Danku, gebruikt!slabetje schreef op zaterdag 20 mei 2017 @ 12:45:
Veel plezier er van.
Gebruikt, bedankt hoor..slabetje schreef op zaterdag 20 mei 2017 @ 12:45:
Veel plezier er van.
Gebruikt, thx ervoor . We gaan eens kijken of dit ventje wat beter gekleed kan wordenendness schreef op zaterdag 20 mei 2017 @ 23:25:
Als er nog iemand bij de club wil:
https://www.bestsecret.com/r.htm?rc=UXLKFQ4LYLR73
Mijn lieve dochter Jo-Anne Chloé : Machtig kind, dat ook van friet houd, maar wil dat nou niet???
Thx, gebruikt.StanPC schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 10:37:
[...]
Dank! En hierbij mijn link:
***members only***
[ Voor 83% gewijzigd door evilsword op 02-12-2017 12:59 ]
Thx. gebruikt.evilsword schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 18:46:
Hieronder mijn referral:
***members only***
Veel plezier!
Gebruikt, dankjeevilsword schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 18:46:
Hieronder mijn referral:
***members only***
Veel plezier!
[ Voor 32% gewijzigd door Gekkenhuis op 05-06-2017 13:43 ]
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
Gebruikt, bedankt!!Gekkenhuis schreef op zondag 4 juni 2017 @ 20:13:
Als er mensen nog een code nodig hebben:
***members only***
Thanks!Gekkenhuis schreef op zondag 4 juni 2017 @ 20:13:
***members only***
Cogitationis poenam nemo patitur
Gebruikt, hartstikke bedankt!Gekkenhuis schreef op zondag 4 juni 2017 @ 20:13:
***members only***
Voor zover ik weet kan ik dit meerdere keren doen, een PM met je emailadres mag ook. Als het te gek wordt edit ik dit.
[ Voor 20% gewijzigd door RemcoDelft op 21-07-2017 17:30 ]
Used thanks a lot!RemcoDelft schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 19:56:
Mijn vrouw heeft zich eindelijk uitgeleefd op die site, bij deze onze code:
***members only***
Voor zover ik weet kan ik dit meerdere keren doen, een PM met je emailadres mag ook. Als het te gek wordt edit ik dit.
thnx!RemcoDelft schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 19:56:
***members only***
Bedankt, ik heb hem gebruik!RemcoDelft schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 19:56:
***members only***
Gebruikt, Thanks!RemcoDelft schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 19:56:
***members only***
PS/XBL: Nogne
Anoniem: 945321
Gebruik van gemaakt, bedankt!RemcoDelft schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 19:56:
***members only***
Thanks gebruikt, nog geen nieuwe code helaas.
gebruikt, dank!Melniek schreef op zondag 30 juli 2017 @ 20:53:
***members only***
Ik heb maandag nog een bestelling geplaatst, en sinds dinsdag is het niet langer mogelijk om in te loggen.
Bij het opvragen van het wachtwoord krijg je een melding dat het account niet bestaat.
Zou dit kunnen doordat we via dit topic samen referralcodes uitdelen ?
Ik heb direct contact gezocht met bestsecret, maar heb tot op heden nog geen reactie.
Heb nog wel een bestelling openstaan á 160,- welke is betaald via Paypal (gelukkig)
Gebruikt, thnx
12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered
Ik geloof dat ik in de terms en conditions heb gelezen dat je je referral code niet openbaar beschikbaar mag maken op internet. Jij hebt je referral code in dit topic niet in members only tags gezet en deze is via google te vinden. Officieel gezien is dat dus in strijd met hun regels.slabetje schreef op zaterdag 5 augustus 2017 @ 23:53:
Zijn er meer mensen waarbij het account is verwijderd / inactief is gezet op bestsecret ?
Ik heb maandag nog een bestelling geplaatst, en sinds dinsdag is het niet langer mogelijk om in te loggen.
Bij het opvragen van het wachtwoord krijg je een melding dat het account niet bestaat.
Zou dit kunnen doordat we via dit topic samen referralcodes uitdelen ?
Ik heb direct contact gezocht met bestsecret, maar heb tot op heden nog geen reactie.
Heb nog wel een bestelling openstaan á 160,- welke is betaald via Paypal (gelukkig)
*knip* Deze had je al eens gepost, en vandaag verwijderd. Dit is niet de bedoeling. Je kan je referral in je oude post nog toevoegen.
[ Voor 12% gewijzigd door Yorinn op 08-08-2017 16:36 ]
no animals were harmed during the production of this message
Bij deze mijne: https://www.bestsecret.com/r.htm?rc=CMQ8XM746NSY2&c=nl
Ennnnnnnnnn laat losssssssss.... https://github.com/jrz/container-shell (instant container met chroot op current directory)
[ Voor 82% gewijzigd door Yorinn op 13-08-2017 20:32 ]
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd1 op 30-08-2017 21:47 ]
Gebruikt thanks!
Razer 18 * 32GB * i9 13950HX 5,5 GHz * 4TB ssd * RTX 4090
[ Voor 86% gewijzigd door Yorinn op 23-10-2017 18:51 ]
Dit topic is gesloten.
~[green]Wat willen we WEL in dit topic?
• Referral-codes voor BestSecret.com.
~[red]Wat willen we NIET in dit topic?
• • Dubbele / meerdere referral-codes, ook je eigen code quoten valt onder dubbel-posten, (Post je je referral dubbel of meer dan één referral, dan wordt de laatste code verwijderd om het topic schoon te houden. Bij herhaaldelijk dubbel plaatsen van je referral volgen er andere maatregelen.)
• Discussies over Best Secret en het verdienmodel
• Simpele vragen die Best Secret ook kan beantwoorden
• Slowchat / offtopic-reacties
Let op: Dit zijn referralcodes, de poster verdient aan het gebruik van de code.