Help mij met afstuderen en win een mooie prijs!

Pagina: 1
Acties:
  • 538 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste ICT-professionals,

Wil jij mij verder helpen met het succesvol afronden van mijn studie, waarmee jij een van onderstaande prijzen kunt winnen? Dan zou ik graag kort jullie aandacht willen vragen voor de volgende enquête!

Als vierdejaars HRM-student doe ik onderzoek naar de bereikbaarheid/vindbaarheid van ICT-ers op de arbeidsmarkt en hun wensen en behoeften ten aanzien van Werving & Selectie. Als onderdeel van mijn onderzoek heb ik een enquête opgesteld waarin ik erachter willen komen waar deze professionals te bereiken zijn en waardoor zij aangetrokken worden tot een organisatie. Ik kan jullie input dus goed gebruiken! Het invullen van de enquête neemt zo’n 5 minuten van je tijd in beslag en daarnaast is deelname geheel anoniem!

Bovendien maak je kans op een keuze uit een van de volgende prijzen:
• Een mechanisch toetsenbord van Corsair;
• Een Logitech UE Boom Bluetooth Speaker;
• Een Corsair Gaming Headset;
• Een Bol.com of Mediamarkt cadeaubon t.v.w. €100!

Door op onderstaande link te klikken help je mij enorm! Alvast bedankt.
*knip*

Mochten jullie tips of ideeën hebben waarbinnen de enquête elders verspreid kan worden, dan hoor ik dit graag! Alle hulp is welkom! :)

Ter informatie: ik begrijp dat berichten met wervingsdoeleinden niet gedeeld mogen worden op dit forum. Dit is dan ook niet het doeleinde van dit bericht en deze enquête. Om succesvol af te studeren aan de opleiding HRM heb ik zoveel mogelijk respons nodig.

[ Voor 3% gewijzigd door Orion84 op 10-04-2017 13:46 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16:23

g0tanks

Moderator CSA
Leuk om eens een keer een enquête met prijzen te zien, maar je hebt dit vast niet gelezen: Een enquête, onderzoek of schoolopdracht? Lees eerst dit!

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:00

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Het algemeen beleid #verbodenspam
Voor enquêtes is het nodig toestemming te vragen aan een moderator van dat forum of de admin van de hoofdgroep waarin je dat topic wil plaatsen. Let er wel op dat je sowieso je onderzoek moet uitleggen en dat er in het topic ruimte en aanleiding moet zijn voor discussie.
Verder is dit wellicht meer iets voor Persoonlijke Financiën, Studie en Loopbaan dus betrek ook de moderators van dat deel van het forum in je verzoek om toestemming.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Dit topic is gesloten.