Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBVisual
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 26-05 12:54
Ik ben op zoek naar een goede mediaspeler, hierbij kwam ik uit op de HiMedia Q10 Pro.
Thuis heb ik een 4k HDR tv staan waar deze op aan gesloten zal worden.

Momenteel heb ik een pc staan welke ondanks de goede specs niet in staat is om 4k matriaal te renderen via plex. (Windows 10, Met een i5 6400 en een Nvidia 960GTX en 16GB DDR4)

Ik wil dus een mediaspeler aansluiten (of een wijziging aanbrengen in mijn pc waardoor deze via plex 4k kan aansturen).

Kan iemand mij vertellen wat de beste oplossing is.
...

Ik heb thuis meerdere apparaten welke van plex gebruik maken. een extra kastje dus liever neit, maar indien ik niet om heen kan is dat verder geen probleem. een pc upgrade heeft dus de voorkeur.
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
De HiMedia Q10 Pro mediaspeler. Echter is dit wel een extra kastje, maar wel eentje met naar mijn idee voldoende mogelijkheden.
...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-06 15:53

Grudgie

PSN: Grudgie7

JBVisual schreef op maandag 10 april 2017 @ 11:55:
Ik ben op zoek naar een goede mediaspeler, hierbij kwam ik uit op de HiMedia Q10 Pro.
Thuis heb ik een 4k HDR tv staan waar deze op aan gesloten zal worden.

Momenteel heb ik een pc staan welke ondanks de goede specs niet in staat is om 4k matriaal te renderen via plex. (Windows 10, Met een i5 6400 en een Nvidia 960GTX en 16GB DDR4)

Ik wil dus een mediaspeler aansluiten (of een wijziging aanbrengen in mijn pc waardoor deze via plex 4k kan aansturen).

Kan iemand mij vertellen wat de beste oplossing is.
...

Ik heb thuis meerdere apparaten welke van plex gebruik maken. een extra kastje dus liever neit, maar indien ik niet om heen kan is dat verder geen probleem. een pc upgrade heeft dus de voorkeur.
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
De HiMedia Q10 Pro mediaspeler. Echter is dit wel een extra kastje, maar wel eentje met naar mijn idee voldoende mogelijkheden.
...
toon volledige bericht
Je kan ook kijken naar de Nvidia Shield. Die gebruik ik icm met Plex. Werkt uitstekend. Kastje is heel erg klein.
De Shield pakt alles behalve Dolby Vision, maar voor de rest wel HDR en alle audiosporen.