Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Latumalea
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 24-07-2023
hallo beste tweakers,

ik zou graag wat meer informatie willen hebben uit al jullie ervaringen :) _/-\o_

mijn set-up is als volgt:

Mobo: Gigabyte 970-ds3p
CPU: AMD FX 8350
Optisch: 1x Dvd brander/speler
Geheugen: Crucial Ballistix Tactical 8GB DDR3
HDD: 1x SSD 500Gb
Voeding: Corsair V650 watt

mijn vraag is nu dan ook zou ik die Royal Queen Club3D kaart met deze set-up kunnen draaien ?
het zou mooi wezen als dat zou kunnen dan hoef ik mijn Main Set-up niet steeds te verplaatsen
naar buiten ivm het mooie weer wat er strax aan komt :*) 8)

Groeten O+

P.s Mijn excuus voor het ontbreken van de . en , etc :O 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltiemePCNerd
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 05-09 04:27

UltiemePCNerd

Banaan.

Is het de Cooler Master V650 of de Corsair VS650?
Ben je van plan deze kaart tweedehands aan te schaffen? Voor hoeveel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Latumalea
UltiemePCNerd schreef op maandag 10 april 2017 @ 11:37:
Is het de Cooler Master V650 of de Corsair VS650?
Ben je van plan deze kaart tweedehands aan te schaffen? Voor hoeveel?
beste UltiemePCNerd

excuus het is de Corsair VS650 had dat verschil gemaakt dan ?
De kaart komt trouwens uit een overleden PC ;w O-) de set-up die hier beschreven staat
is een pc die over is 8) mocht het niet werken dan moet de kaart maar in de verkoop :D

greetz Latu

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• UltiemePCNerd
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 05-09 04:27

UltiemePCNerd

Banaan.

Voeding is prutkwaliteit, gaat niet werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Latumalea
UltiemePCNerd schreef op maandag 10 april 2017 @ 12:03:
ok jammer en als ik die vervang voor een Cooler master V650 is die dan beter of kan ik de kaart beter in de verkoop gooien :P

greetz Latu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14-09 16:24

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

:')

Dat een voeding niet van geweldige kwaliteit is, hoeft niet te betekenen dat het niet gaat werken met deze videokaart. Je moet je echter wel bewust zijn van de risico's, als deze voeding *plof* zegt en er magische rook uit ontsnapt, moet je niet raar opkijken als de rest van je systeem ook een dodelijke klap heeft gekregen.

Het kan nog 10 jaar goed gaan, het kan ook al morgen einde verhaal zijn. Het advies is om naar een nieuwe voeding te kijken (van een hoge kwaliteit), maar werken zal het nu ook al. Ga echter alsjeblieft niet overclocken. Je CPU zuipt als een tempelier, je moederbord is daar niet op berekend en de videokaart zou ook te veel uit de voeding willen trekken.

Het zou me ook niets verbazen als de nieuwe videokaart ervoor gaat zorgen dat je CPU VRM's een beetje hete voeten gaan krijgen gezien de enorme bak warmte die van zo'n 390X komt. Lang verhaal kort: niet overclocken en zorg voor een uitstekende ventilatie in je kast.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 15:50
Dat is ook maar half verhaal.

Het is een slechte voeding, maar ik ken ook zat mensen die zo'n Corsair of Cooler Master voeding hebben, nog beter ik ken mensen die gewoon al jaren een PC gebruiken met een oude voeding uit een OEM PC of zelfs een MS Tech.

Maar dit is een Corsair, misschien slechter dan de huidige voedingen op de markt maar sowieso veel beter dan welke MS-Tech troep ding dan ook, het is ook niet z'n main systeem dus is vervangen niet perce een must maar als hij toch wel voor een nieuwe voeding wil gaan dan zou ik inderdaad aanraden om een betere te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voeding is niet van al te beste kwaliteit.
De Royal Queen Club3D kaart gebruikt zelf volgens mij zo'n 250 wat, dan heb je dus 400 over voor de rest. Aan de rest van je set-up te zien word dat wel erg krap.

Kaartje op internet verkopen of nieuwe voeding halen, net wat je wilt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 15:50
Verwijderd schreef op maandag 10 april 2017 @ 17:25:
Voeding is niet van al te beste kwaliteit.
De Royal Queen Club3D kaart gebruikt zelf volgens mij zo'n 250 wat, dan heb je dus 400 over voor de rest. Aan de rest van je set-up te zien word dat wel erg krap.

Kaartje op internet verkopen of nieuwe voeding halen, net wat je wilt ;)
Dat systeem in combinatie met die kaart komt totaal onder load uit op 320 ~ 350watt als ik 5 minuten op Google mag geloven.

(totaal systeem verbruik zou dus op max 350watt moeten liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:02

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

1) Aankoopadvies vragen mag... maar niet hier - lees eerst dit!

Aankoopadviesvragen horen in de aankoopadviesfora. Move OH - > CAA

2) CAA beleid
Eigen onderzoek is nog steeds vereist (dit is en blijft GoT!) en we verwachten dat je zelf al een idee hebt opgedaan. Voor sommige componenten kun je in dit forum al beginnen met lezen van het *Algemeen Advies*. Doe dit dan ook voordat je hier post!
Post je zelf bedachte onderdelen met behulp van de wenslijst in de pricewatch hier. Dat geeft je mede-Tweakers inzicht in waar je zelf aan hebt gedacht en hoe er binnen je budget betere of andere keuzes te maken zijn.

Het is dus verplicht eerst zelf met een voorstel te komen en dit voorstel te onderbouwen. Een simpele opsomming van eisen/wensen is niet wenselijk; je topic wordt in dat geval dan ook gesloten.
Bij dezen.

Sowieso ook raar dat je blijkbaar zodanig bewust bent van onbtreken leestekens dan je excuses ervoor aanbiedt - had die moeite dan gewoon gestoken in de text zelf...

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.