Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Game pc voor world of tanks

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
Ik wil graag een game pc kopen vooral voor world of tanks, ik wil ook oxygen not included gaan spelen en misschien nog wat andere niet zo zware games. Ik wil in de prijsklasse 500 tot 700 inc. besturingssysteem. Ik wil world of tanks vloeiend op mid settings willen spelen. Ik zou niet weten of dit met een AMD cpu zou kunnen en omdat ik hier geen ervaring mee heb zou ik graag willen weten of dit mogelijk is. Want als ik de combinatie nVidea en intel op custom gamepc websites probeer komt hier meer dan 800 euro uit.

Relevante software en hardware die ik gebruik
Hiervoor speelde ik op een oude laptop met een 9 jaar oude nvidea en een intel processor, deze laptop doet helemaal niet meer uiteraard.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb al gevonden dat nVidea gpu en intep cpu het handigst zijn, maar ik hoef zeker niet op max settings te spelen, vloeiend op mid settings is eigenlijk wat ik wil.

Alle reacties

• genesis1650
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 18-11 19:37
Mijn huidige build draait WoT op High/Max met een gemiddelde 100fps en ONI ook op max (fps geen idee maar loopt erg soepel): gallery: genesis1650

Je kan er nog op besparen met vb. een Pentium G4560 en een B250 Mobo, een goedkopere behuizing en 8GB RAM

[ Voor 20% gewijzigd door genesis1650 op 10-04-2017 10:07 ]

• elbowlessgoat
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 23-08-2024
Hoi Tankkaboemada,

alhoewel dit deel van het forum voor advies bedoeld is, gaan we er wel van uit dat je zelf al onderzoek hebt gedaan en zelf met een voorstel van een setup komt. Ik raad dan ook aan om even je post te wijzigen en de vragen die er al standaard in stonden te beantwoorden zodat wij de juiste informatie krijgen.

In het DAA beleid staan alle vragen ook nog een keer, zodat je ze kan copy/pasten, en daar staat ook nog een heleboel andere nuttige informatie voor het posten hier.

ik weet zeker dat je hier reacties krijgt die je helpen met je build wanneer je de richtlijnen uit het DAA beleid hebt gevolgd.

Succes alvast!

• Boudewijnb
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 15-11 17:40
De custom game pc sites zijn meestel duur. Oudere amd processors(alles behalve ryzen) moet je inderdaad nirt meer nieuw gaan kopen. nVidea gpu is misschien niet handig voor dit budget. En moet je ook nog monitor en toetsenbord kopen?