Ik heb mijn pc via een asus essence stx 7.1 aangesloten op een Yamaha receiver rx-v667 via tulp. De volgende speakers gebruik ik nu dali zensor pico 4x en 1x dali zensor pico vokaal. Nu is mijn vraag heeft het zin om mijn 4 speakers te upgraden naar een Dali Zensor 1 en de center de zelfde te laten. Ik heb helaas niet meer ruimte voor de center boven mijn pc monitor. Zal ik dit erg gaan merken in kwaliteit verschil van het geluid.?
Ik denk dat je het verschil zelf is moet gaan beluisteren in een audio shop.
Wellicht dan ook is luisteren naar andere merken zoals Monitor Audio en Q-Acoustic.
De Q-Acoustic 3010/3020 worden ook behoorlijk geprezen, klein formaat, groots geluid.
Echter denk ik niet dat je een "wereld van verschil" gaat merken.
Wellicht dan ook is luisteren naar andere merken zoals Monitor Audio en Q-Acoustic.
De Q-Acoustic 3010/3020 worden ook behoorlijk geprezen, klein formaat, groots geluid.
Echter denk ik niet dat je een "wereld van verschil" gaat merken.
Welke speakers worden over het algemeen beter gevonden de dali zensor 1 of de Q-Acoustic 3020. Maak 88db voor de Q-Acoustic 3020 of 86 voor dali zensor 1 ook een geroot verschil in de gevoeligheid.
[ Voor 63% gewijzigd door Egbert Jan op 10-04-2017 13:11 ]
Het zit veelal "in hetzelfde straatje" oftewel het ligt dicht tegen elkaar aan.Egbert Jan schreef op maandag 10 april 2017 @ 13:02:
Welke speakers worden over het algemeen beter gevonden de dali zensor 1 of de Q-Acoustic 3020. Maak 88db voor de Q-Acoustic 3020 of 86 voor dali zensor 1 ook een geroot verschil in de gevoeligheid.
De één vindt de Dali's weer mooier, de ander MA en weer een ander Q-A.
Uiteraard zijn er nog veel meer merken dan welke ik even snel noem.
Bedenk voor jezelf een budget en ga vervolgens luisteren.
Alleen jij zelf kunt bepalen of je de meer-prijs het waard vindt boven je huidige situatie.
[ Voor 3% gewijzigd door NL_Scratch op 10-04-2017 14:16 ]