Hallo Tweakers,
Ik heb al een tijdje erge interesse in het bouwen van een computer en heb inmiddels ook een build gemaakt. ik heb er op gelet dat de ram (DDR4), de Processor(1151) en behuizing passen met het moederbord(ATX). Ik heb een budget van 650 euro waar ik binnen wil blijven. Ik ben van plan om wat spellen te kunnen spelen op deze pc. Ik zou ook graag willen weten of er dingen zijn die ik over het hoofd heb gezien.
...
behuizing: Sharkoon VS4-V
moederbord: MSI B150M BAZOOKA
processor: Intel® Core i5-7400, 3,0 GHz
videokaart: MSI GeForce GTX 1050 TI 4G OC
ram: Crucial 8 GB DDR4-2133 Kit
hdd: WD Blue, 1 TB
voeding: MS-TECH MS-N450 SYS Rev.B, 450 Watt
...
Ik zou graag tips willen over of alles past en wat ik zou kunnen veranderen. alvast bedankt.
...
Ik heb al een tijdje erge interesse in het bouwen van een computer en heb inmiddels ook een build gemaakt. ik heb er op gelet dat de ram (DDR4), de Processor(1151) en behuizing passen met het moederbord(ATX). Ik heb een budget van 650 euro waar ik binnen wil blijven. Ik ben van plan om wat spellen te kunnen spelen op deze pc. Ik zou ook graag willen weten of er dingen zijn die ik over het hoofd heb gezien.
...
behuizing: Sharkoon VS4-V
moederbord: MSI B150M BAZOOKA
processor: Intel® Core i5-7400, 3,0 GHz
videokaart: MSI GeForce GTX 1050 TI 4G OC
ram: Crucial 8 GB DDR4-2133 Kit
hdd: WD Blue, 1 TB
voeding: MS-TECH MS-N450 SYS Rev.B, 450 Watt
...
Ik zou graag tips willen over of alles past en wat ik zou kunnen veranderen. alvast bedankt.
...