Toon posts:

Troll?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik wist het niet 100% zeker, maar volgens mij is deze reactie toch wel degelijk een troll?

Hij stond op 1 (niet gemod) toen ik langs kwam wandelen, ik heb hem eerst maar ff een 0 gemod gegeven, dan gaat 'ie in elk geval niet zo snel hoger.

Maar als ik het zo bekijk is dit een echte troll. Of valt er nog iets anders van te maken :?

EDIT: Jullie zijn het met me eens, hij staat al op -1 ook. Snel hoor! *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
/me was op het moment van schrijven niet wakker. Dit bericht slaat dan ook nergens op.

Voor degenen die het in de korte tijd dat het er stond hebben gelezen: ja ik schaam me diep en ja, ik ga nú slapen! |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenwolf
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op woensdag 04 juli 2001 18:51 schreef Mecallie het volgende:
/me was op het moment van schrijven niet wakker. Dit bericht slaat dan ook nergens op.

Voor degenen die het in de korte tijd dat het er stond hebben gelezen: ja ik schaam me diep en ja, ik ga nú slapen! |:(
Maar het was wel hartstikke grappig. Leuke fout, die nu tot in de eeuwigheid bewaard zal blijven... Of tot de volgende HD-crash... })
Op woensdag 04 juli 2001 18:51 schreef Mecallie eigenlijk het volgende:

WTF !
Dit staat er bij user info:

quote:
---------------------------------------------
Registratie datum 19-06-2001 14:54
Laatste posting 04-07-2001 17:50
Aantal reacties 2
Gemiddelde per dag 0.13 postings
Reacties totaalscore 2
Karma 1 (#6687)
Tweakotine 32 (#3105)

Status Feut
---------------------------------------------
Wat is dat nou weer? Heb ik een buggie ontdekt, of wordt ik dement :? ;)
Welterusten, Mecallie... >:) :)

Never stop seeking what seems unobtainable...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 4 juli kreeg Mecallie plots een bloedhekel aan een zekere Thor-korenwolf ;)

Shit, en ik maar hopen dat niemand het had gezien! Kan natuurlijk ook niet missen met zo'n groepje sadisten >:)

;)

EDITJE:
Ik was wel echt moe trouwens: gisteren tot 1.30 gewerkt, en vanochtend om 6.00 er weer uit voor een trainings sessie... :Z
/me probeert zich er uit te lullen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenwolf
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op woensdag 04 juli 2001 19:45 schreef Mecallie het volgende:
Op woensdag 4 juli kreeg Mecallie plots een bloedhekel aan een zekere Thor-korenwolf ;)

Shit, en ik maar hopen dat niemand het had gezien! Kan natuurlijk ook niet missen met zo'n groepje sadisten >:)

;)
ROTFLOL... :D

Never stop seeking what seems unobtainable...

Pagina: 1