Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
In de basis moeten er normale officetaken op het systeem uitgevoerd kunnen worden. Er zal ook nog wel eens een foto op bewerkt worden (maar daar hoeft het systeem niet op ingesteld te zijn).
Het belangrijkste zal zijn het gamen op 1440p, het zullen geen grote veeleisende titels worden maar met name WoW.
Wat mag het systeem gaan kosten?
~800 euro exclusief monitor maar dat is flexibel.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Opslag neem ik mee (samsung 256GB SSD) en ik vroeg me af of het verstandig is een nieuwe voeding te kopen of dat ik mn oude voeding mee kan nemen:
pricewatch: OCZ StealthXStream 400W
De voeding is gekocht in 2009.
Denk zelf dat het beter is om maar gewoon een nieuwe te kopen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alle 'standaard' dingen voor in een game pc, ik wil er ook een 1440p monitor bij kopen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet perse.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil een gewone tower, wat lager geluidsniveau zou mooi zijn maar geen absolute vereiste.
Ga je overklokken?
Misschien een beetje maar hoeft geen rekening mee gehouden te worden.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik wil graag een systeem samenstellen met de nieuwe ryzen processoren die binnenkort uitkomen, al is daar de prijs en de performance natuurlijk nog niet van bekend. Ik wacht natuurlijk nog wel de benchmarks even af maar wil graag weten wat jullie van de compabiliteit vinden:
In de basis moeten er normale officetaken op het systeem uitgevoerd kunnen worden. Er zal ook nog wel eens een foto op bewerkt worden (maar daar hoeft het systeem niet op ingesteld te zijn).
Het belangrijkste zal zijn het gamen op 1440p, het zullen geen grote veeleisende titels worden maar met name WoW.
Wat mag het systeem gaan kosten?
~800 euro exclusief monitor maar dat is flexibel.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Opslag neem ik mee (samsung 256GB SSD) en ik vroeg me af of het verstandig is een nieuwe voeding te kopen of dat ik mn oude voeding mee kan nemen:
pricewatch: OCZ StealthXStream 400W
De voeding is gekocht in 2009.
Denk zelf dat het beter is om maar gewoon een nieuwe te kopen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alle 'standaard' dingen voor in een game pc, ik wil er ook een 1440p monitor bij kopen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet perse.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil een gewone tower, wat lager geluidsniveau zou mooi zijn maar geen absolute vereiste.
Ga je overklokken?
Misschien een beetje maar hoeft geen rekening mee gehouden te worden.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik wil graag een systeem samenstellen met de nieuwe ryzen processoren die binnenkort uitkomen, al is daar de prijs en de performance natuurlijk nog niet van bekend. Ik wacht natuurlijk nog wel de benchmarks even af maar wil graag weten wat jullie van de compabiliteit vinden:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 5 1500X Boxed | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Asus PRIME B350-PLUS | € 98,49 | € 98,49 |
| 1 | MSI Radeon RX 480 Gaming X 4G | € 216,- | € 216,- |
| 1 | Fractal Design Define S | € 74,50 | € 74,50 |
| 1 | Dell Ultrasharp U2515H Zilver, Zwart | € 350,50 | € 350,50 |
| 1 | Cooler Master Hyper 212 EVO | € 29,95 | € 29,95 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15 | € 124,- | € 124,- |
| 1 | Corsair CX450M | € 54,- | € 54,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 947,44 | |