Toon posts:

E-mountaibike: hoe ziet de toekomst eruit?

Pagina: 1
Acties:
  • 488 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
E-fietsen komen nu steeds meer voor, in de stad of op weg. Kunnen we dan ook verwachten dat we meer e-mountainbikes zullen gaan zien?

Ik snap zelf niet helemaal wat voor waarde mensen aan e-MTB's hechten. Deel ajb jouw mening over e-mountainbikes: zou jij er bv. eentje gaan kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Ik ben juist weer begonnnen met mountainbiken om weer fit te worden.. Met een e-Bike help je vooral de zakken te vullen van de fietswinkels ipv aan je eigen gezondheid te werken..

Overigens is mijn standpunt erg éénzijdig en vanuit eigen perspectief bekeken 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• canonball
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09:14
Ik zou er nooit geen kopen.... zeg ik nu.

Maar wel eens een discussie gelezen over racefietsen met een motortje, vond ik eerst ook in alle gevallen doping/fout/bedriegen enzo.
Echter wat als als jaren elke zondag een leuk groepje fietst, en de oudste man niet meer helemaal kan meekomen. Stoppen? In dat geval zou ik een motorje zeker goed vinden, wel eerlijk over zijn, maar dan hoeft niemand uit de groep te stappen.

Zelfde met Mountainbikes, voor de meeste niets, maar ik kan me voorstellen dat het voor sommige doorgaan of stoppen betekent.
En ik baal best wel eens van die bejaarde die nu met een ebike zwabberend over de fietspaden gaan en niet horen als je belt, lastig voor mij, maar beter dan dat ze dan maar niet meer fietsen. Rust roest.

Als het gaat om een bepaalt traject harder te kunnen doen voor je socialmedia statistieken ofzo.... is het gewoon cheaten na mij mening. Als het is omdat je pas begonnen bent en best wel moe wordt.... gewoon vaker trainen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Even op slot voor nu. En blijvend op slot.

[ Voor 31% gewijzigd door naitsoezn op 18-04-2017 10:42 ]

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Dit topic is gesloten.