Aangezien mijn oude versterker een kapotte centerspeaker uitgang heeft was ik op zoek naar een 2e hands en die heb ik ook gevonden maar die heeft geen subwoofer aansluiting met tulp ingang, wat mijn subwoofer wel heeft, maar een aansluiting voor luidspreker kabels (rood en zwart). Nu dacht ik zelf om da de subwoofer kabel op een female tulp stekkertje met aan de andere kant 2 tulp stekkers te verbinden en deze af te knippen, de draden te strippen en dat in de subwoofer aansluiting an de versterker te doen. Zou dit werken?
Nee, daar moet een omvormer tussen, Schosch Line Converter.
In onderstaand filmpje worden alle opties uitgelegd hoe je een subwoofer aansluit op een versterker zonder subwoofer uitgang.
YouTube: Z-Tutorial - Subwoofer Hookup Tips
In onderstaand filmpje worden alle opties uitgelegd hoe je een subwoofer aansluit op een versterker zonder subwoofer uitgang.
YouTube: Z-Tutorial - Subwoofer Hookup Tips
Welke versterker, en welke sub?
Fotos?
Fotos?
Wise enough to play the fool
versterker:Sony Receiver STR-KS1100
subwoofer Sony SA- WMSP501
subwoofer Sony SA- WMSP501

[ Voor 47% gewijzigd door jeepee61 op 10-04-2017 17:26 . Reden: foto ]
Jep, converter ertussen:
https://www.allekabels.nl...autoradio-lf-adapter.html
https://www.allekabels.nl...autoradio-lf-adapter.html
Hoi nu ben ik een leek op dit gebied, waar moet ik de tulp van de subwoofer insteken en welke kabels moet ik op de versterker aansluiten?
Versterker > draadjes > converter > tulp > sub.
Verwijderd
Als je een probleem hebt open je een eigen topic, een goed topic welteverstaan. Hoe die te maken kan je lezen in Het algemeen beleid #quickstart. Een topic kapen is niet gewenst en eigenlijk ook gewoon onbeschoft.Tevens bestaat een goede post uit zinnen beginnend met hoofdletters en interpunctie, dat leest voor iedereen fijner.
[ Voor 101% gewijzigd door FeaR op 11-04-2017 15:07 ]
Dat is een subwoofer die bedoelt is voor in een auto.Verwijderd schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 14:56:
Als je een probleem hebt open je een eigen topic, een goed topic welteverstaan. Hoe die te maken kan je lezen in Het algemeen beleid #quickstart. Een topic kapen is niet gewenst en eigenlijk ook gewoon onbeschoft.
Maar ja die versterker zou daar wel mee werken.
[ Voor 45% gewijzigd door FeaR op 11-04-2017 15:06 ]
Verwijderd
het klopt hij voor een auto is.Maarten schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 15:04:
[...]
Dat is een subwoofer die bedoelt is voor in een auto.
Maar ja die versterker zou daar wel mee werken.
Bedankt voor de goede hulp, kan nu verder hiermee
Pagina: 1