Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warbringer
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 02-07 16:30
Ik ben op zoek naar een Z-wave deurslot welke op een deur kan monteren. Hierbij heb ik twee wensen
  • Het moet nog steeds met een sleutel te openen zijn bijv. een lege batterij
  • Ik wil mijn eigen cilinder blijven gebruiken of een profielcilinder op maat op basis van mijn sleutel
Nu kom ik verschillende smartlocks tegen zoals Invited, Nemef ENTR, danalock, lockitron die allemaal in de buurt komen maar toch net niet. Zijn er tweakers die hier ervaring mee hebben?

I want to live forever, so far.. so good.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raling
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 04-07 06:41
Pak de Popp deuropener module en sluit daar een elektrische deuropener op aan. De deuropener komt in het kozijn, niet in de deur. Grote kans dat je je bestaande slot kunt blijven gebruiken.

Een elektrische deuropener is in veel verschillende soorten en maten te krijgen. Je kan er voor kiezen alleen de dag- of nachtschoot vrij te geven, of zelfs beide. Ik heb geen specifieke ervaring met Z-wave, wel met elektrische deuropeners in andere toegangscontrolesystemen.

Edit: oh, je vroeg om montage op de deur... Daar kan ik je niet mee helpen.

[ Voor 7% gewijzigd door Raling op 09-04-2017 12:05 . Reden: Beter lezen. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeroS
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 04-07 20:03

HeroS

SmartHome Nerd

Ervaring met Danalock en Invited. Waar ik de eerste het fijnste vind werken. Maar beide kun je niet je eigen cilinder/sleutels gebruiken.

Met de aanschaf van een Danalock zou ik even wachten aangezien een V3 er aan komt.

Voor een eigen conclusie zie mijn website.

Blog over Smart Homes: https://www.hellosmarthome.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warbringer
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 02-07 16:30
HeroS schreef op zondag 9 april 2017 @ 16:40:
...
Met de aanschaf van een Danalock zou ik even wachten aangezien een V3 er aan komt.
...
Weten we al wat de V3 voor vernieuwing met zich meebrengt en op wat voor termijn dat zal zijn?

I want to live forever, so far.. so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeroS
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 04-07 20:03

HeroS

SmartHome Nerd

Warbringer schreef op maandag 10 april 2017 @ 12:59:
[...]

Weten we al wat de V3 voor vernieuwing met zich meebrengt en op wat voor termijn dat zal zijn?
2 x sterkere motor
4 x sneller openen en sluiten
Slimmer en kleiner ( 59 mm)
Real time overzicht
Auto calibratie

Juni > is de planning

Blog over Smart Homes: https://www.hellosmarthome.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MDelsing
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 16-12-2020
In een demonstratiewoning hebben wij zowel een Danalock als het nemef slot uitgebreid getest. Het Danalock is tot 2x toe defect geraakt. Het draaimechanisme in de knop raakte beschadigd. Het Nemefslot daarintegen heeft ruim een half jaar prima gewerkt ondanks dat het slot vaak en door heel veel verschillende mensen werdt gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eureka18
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 30-08-2022
Ik zit met een zelfde probleem echter heb ik 3puntssloten (1 sleutelbediende en 2 krukbediende). Nu werken de Danalock en de ENTR met 3puntssloten die sleutelbediend zijn. Ik heb echter nog nergens een oplossing gevonden voor krukbediende 3puntssluitingen.

Iemand ervaring / oplossingen hiervoor gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HomeyCornelisse
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 16-03 12:18
eureka18 schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 15:42:
Ik zit met een zelfde probleem echter heb ik 3puntssloten (1 sleutelbediende en 2 krukbediende). Nu werken de Danalock en de ENTR met 3puntssloten die sleutelbediend zijn. Ik heb echter nog nergens een oplossing gevonden voor krukbediende 3puntssluitingen.

Iemand ervaring / oplossingen hiervoor gevonden?
Een oplossing zou zijn om er een ander binnen werk in te zetten. en dan een binnen werk die cilinderbediend is. zijn gewoon te koop in de bouwmarkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bmhvanbenthum
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18-05 23:52
onderstaand product van Yale is voor krukbediende sloten, ook zwave compatible:

http://www.yale.co.uk/en/...ree-connected-smart-lock/
Pagina: 1