Draadloze speaker koppelen aan Onkyo NR414

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flip75
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 31-08 21:21
Mijn vraag
Is het mogelijk en zo ja hoe kan ik een Bose Soundlink koppelen aan mijn NR414

Relevante software en hardware die ik gebruik
Bose Soundlink mini II (nog aan te schaffen)
Onkyo Tx NR414

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Google en GOT: vind niks.
Ik was bij vrienden en verbluft over het geluid uit dit kleine apparaat.
Ik heb nog niet aangekocht. Voor €75 aan bol.com bonnen.
Gebruik is voor ons buiten. Afstand tussen Onkyo en Buiten is minder dan 10 meter.
Sta open voor alternatieven, budget is ong €200.
Buiten is geen stroomaansluiting, geen mogelijkheid tot audio kabels, goede dekking wifi.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-10 14:33
Waar wil je het voor gebruiken? Ik neem aan een om buiten een plaatje te draaien. Is zo'n bose soundlink alleen dan niet voldoende? Die kun je van muziek voorzien via je telefoon of tablet.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flip75
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 31-08 21:21
Hulleman schreef op zondag 9 april 2017 @ 11:56:
Waar wil je het voor gebruiken? Ik neem aan een om buiten een plaatje te draaien. Is zo'n bose soundlink alleen dan niet voldoende? Die kun je van muziek voorzien via je telefoon of tablet.
Klopt allemaal, de reden dat ik het vraag is dat ik dan de zelfde muziek kan spelen binnen en buiten.
Iets met tuindeur open, later op de avond binnen zacht zetten ivm de kinderen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-10 14:33
Op die fiets. Ik vraag het me af of dat werkt. De bose werkt met bluetooth en de onkyo niet. Er zijn wel bluetooth dongles voor je onkyo. Misschien is dat een oplossing om die bose aan je receiver te koppelen.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |