Hoi. Ik ben opzoek naar een goedkope oplossing om een visual audio spectrum toe te voegen aan mijn video's voor op Youtube. Alles wat ik wil is gewoon een JPG plaatje als achtergrond gebruiken met daaroverheen een fully adjustable audio spectrum. Ik hoef dus geen duur uitgebreid videopakket te hebben. Ik zou bij wijze van spreke al Moviemaker kunnen gebruiken als die ook zo'n spectrummaker had.
Ik kan goedkoop aan Uleed Videostudio X6 Ultimate komen maar kan nergens vinden of die versie zo'n audio spectrum kan maken. FLStudio kan het ook maar ik wil liever niet zoveel geld uitgeven aan een DAW, want die heb ik al. En dan is er nog Adobe After Effects maar 2 maanden de huur niet betalen is geen optie. Online generators zijn ook geen optie voor me.
Weet dus iemand een pakket waarmee ik dit kan realiseren? Het mag dus een oude versie zijn. Evt verkoop of doneren mag natuurlijk ook.
Windows 7
Grtz, Dub
...
Ik kan goedkoop aan Uleed Videostudio X6 Ultimate komen maar kan nergens vinden of die versie zo'n audio spectrum kan maken. FLStudio kan het ook maar ik wil liever niet zoveel geld uitgeven aan een DAW, want die heb ik al. En dan is er nog Adobe After Effects maar 2 maanden de huur niet betalen is geen optie. Online generators zijn ook geen optie voor me.
Weet dus iemand een pakket waarmee ik dit kan realiseren? Het mag dus een oude versie zijn. Evt verkoop of doneren mag natuurlijk ook.
Windows 7
Grtz, Dub
...
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2017 07:13 . Reden: Toevoeging besturingssysteem ]