Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, ik heb een probleem met mijn headset voor al bijna een week. Het probleem is dat het geluid van mijn headset uitvalt tijdens het gamen. Maar de microfoon van mijn headset werkt dan ook niet meer. Vervolgens moet ik het spel en Discord opnieuw opstarten om dit weer te laten werken. (Discord is een voicechat programma) Vervolgens heb ik dit gedaan en na ongeveer 2-5 minuten gebeurd het weer. En dit is natuurlijk niet heel erg handig als je bijvoorbeeld in een game zit. Ik heb dit probleem alleen bij games gemerkt en niet bij bijv youtube. Miss is dit omdat als ik een spel speel mn pc meer belast is maar hier valt niet veel van te merken. Ook wordt mijn pc niet warm tijdens het gamen de temperaturen zijn stabiel alles is rond de 30-40 graden Celsius. Ook ligt het waarschijnlijk niet aan de kabel van de headset aangezien ik deze kan blijven bewegen en bijv in het rond kan draaien zonder gevolgen. Ik denk ook dat het de drivers niet zijn maar hier ben ik niet zeker over ik heb alleen de drivers geupdate. De headset waar ik dit probleem mee heb is de: Razer Kraken 7.1 chroma. Dit was miss ook niet meteen de beste keuze voor een headset maar hij heeft het goed gedaan voor ongeveer 2 jaar. De specificaties van mijn computer zijn: Operating System
Windows 10 Pro 64-bit
CPU
Intel Core i5 6600 @ 3.30GHz 26 °C
Skylake 14nm Technology
RAM
16,0GB Dual-Channel Unknown @ 1064MHz (15-15-15-36)
Motherboard
MSI B150M BAZOOKA (MS-7982) (U3E1) 29 °C
Graphics
BenQ RL2455 (1920x1080@60Hz)
2048MB NVIDIA GeForce GTX 1060 6GB (NVIDIA) 25 °C
Storage
931GB Seagate ST1000DM003-1SB102 (SATA) 22 °C
111GB Samsung SSD 750 EVO 120GB (SSD) 25 °C
Optical Drives
No optical disk drives detected
Audio
Razer Kraken 7.1 Chroma
Dit heb ik gekopieerd uit het programma Speccy als je specifiekere info nodig hebt zeg het maar. Ik hoop in ieder geval dit deze info voor nu genoeg is. Als ik op sommige reacties een beetje moeilijk reageer komt dit omdat ik pas 16 jaar ben maar ik heb wel een beetje de basiskennis over computers. Ook heb ik geen zin om bedolven te worden met reacties over spelling en grammatica fouten dus hou die maar voor je zelf :p. In ieder geval ik hoop dat iemand dit probleem miss herkent of een oplossing weet en ik wil jullie alvast bedanken.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shaiwa887
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-09 16:18
Heb de headset zelf niet maar kwam dit online tegen, misschien kan je er wat mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
shaiwa887 bedankt voor je reactie ik ga het proberen en wat dingen rond Razer synapse ik laat het resultaat later weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Helaas heeft dit niet mogen helpen maar alsnog bedankt dat je meedenkt ik zoek weer verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey Lucas

Ik heb dit probleem ook heb je inmiddels iets meer hierover gevonden, want ik loop vast met de diverse oplossingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Verwijderd schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 08:27:
Hey Lucas

Ik heb dit probleem ook heb je inmiddels iets meer hierover gevonden, want ik loop vast met de diverse oplossingen
Je kan de TS beter even quoten of taggen zodat hij in ieder geval een notificatie en wellicht mail krijgt en dus weet dat je hem een vraag hebt gesteld.
Pagina: 1