Ik dacht vanochtend in een gekke bui: Laat ik eens op de vuilnisbeld gaan schooieren. Ik ff'tjes door alle computers daar door snuffelen, zie ik op eens een Laser computer die wel aardig goed eruit ziet. Nou dacht ik bij mezelf, laat ik het erop wagen. En jah hoor, thuis aangekomen en aangesloten doet die perfect (zelf ff toetsenbord, monitor en muis op aangesloten). Het gaat om een:
Weet iemand of Windows 3.11 ofzo hierop kan draaien? (draait nu DOS op met NC). Zojah, hoe groot is 3.11, zodat ik misschien ff stiekum kan gaan kijken of ik hem kan gaan kopen in de winkel
. En weet iemand nog leuke spellen die hier op kunnen draaien, zoals Lemmings ofzo? Wie helpt me uit?
Thanks,
Milenco
PS Gaat allen naar de vuilnisbeld, gaat schooieren

PS2: "640 KB should be enough for everybody"
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
| ----------------------------------------------------------------------------- |System Configuration (c) Copyright 1985 - 1989, American Megatrends Inc,. | |---------------------------------------------------------------------------| |Main Processor : 80286 | Base Memory Size : 640 KB | |Numeric Processor: None | Ext. Memory Size : 384 KB | |Floppy Drive A: : 1.44 MB, 3œ" | Hard Disk C: Type : 21 | |Floppy Drive B: : 1.2 MB, 5Œ" | Hard Disk D: Type : None | |Display Type : VGA or EGA | Serial Port(s) : 3F8, 2F8 | |ROM-BIOS Date : 03/30/89 | Parallel Port(s) : 378 | ----------------------------------------------------------------------------- |
Weet iemand of Windows 3.11 ofzo hierop kan draaien? (draait nu DOS op met NC). Zojah, hoe groot is 3.11, zodat ik misschien ff stiekum kan gaan kijken of ik hem kan gaan kopen in de winkel
Thanks,
Milenco
PS Gaat allen naar de vuilnisbeld, gaat schooieren
PS2: "640 KB should be enough for everybody"