Toon posts:

Internet-shop: hoe betrouwbaar?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Voor m'n vriendin heb ik een bestelling geplaats bij Queen Systems. Het gaat om een monitor + systeemkast. Ik kwam bij die winkel terecht dmv de pricewatch van tweakers.net

wat ik me afvraag: hoe kan in GODSNAAM dat Queen Systems een positieve status heeft bij de shop-survey? We hebben de bestelling donderdag via de internet-site geplaatst, krijgen een keurig auto-respondmailtje dat de bestelling doorgekomen is (incl. ordernummer) maar we hebben NOG STEEDS NIETS binnen!!!

Telefoontje naar de zaak (zowel naar vast als naar het mobiele nummer) helpt niet, en op e-mail reageren ze niet.

het gaat om: http://www.tweakers.net/shopsurvey/1370

• Homerius
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:27
Afgelopen donderdag besteld, en de volgende woensdag nog niets binnen?? Ik geef toe, het kan sneller, maar je hoeft je nog niet echt zorgen te maken. Misschien moeten ze nog iets binnenkrijgen?!

Hoe bedoel je: "een telefoontje helpt niet". Nemen ze niet op of vertellen ze niets? Gewoon nog eens een mailtje sturen, en nog een paar keer bellen. Als je na het weekend nog steeds niet gehoord hebt, zou ik meer actie gan ondernemen.

Success

Verwijderd

Topicstarter
heel simpel: Telefoon nemen ze niet op, en naar de 2 mail-adressen waar ik naartoe heb gemaild reageren ze OOK niet op

de status is WEL "ordered" op de site. 'T lijkt wel of de eigenaar op vakantie is ofzo :(

Verwijderd

Topicstarter
Ik word niet echt wijzer van die Algemene Voorwaarden van hen.

Is die bestelling gewoon zomaar te annuleren? het geschiedt onder rembours.

• dirkie
  • Registratie: December 1999
  • Niet online

dirkie

THE WORLD !!!!

Op hun site staat nu:
Wij zijn op dit moment niet per telefoon bereikbaar

Dus toch nog maar ff afwachten, denk ik...

Eat my shorts !

Verwijderd

Wat is de leveringstijd en heb je al betaald ?

Als hun al hadden moeten leveren en je hebt nog niks btaald gewoon mailen dat je de bestelling annuleert wegens te lange levertijd.

Verwijderd

Topicstarter
levering geschiedt dus onder rembours, en reageren doen ze niet echt :P

Tja er is geen termijn afgesproken, maar bij een zaak die NIETS van zich laat horen verder, heb ik weinig vertrouwen.

• BitBit3r
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11-03-2025

BitBit3r

Lid

Komt wel goed denk ik. Maar je hebt dus nog niks betaald, dus gewoon afwachten.
Anders kan je gewoon niet aan de postbode betalen.
Volgens mij kan dat wel zonder problemen...
Stuur anders een mailtje dat je het binnen 2 of 3 dagen wilt hebben en het anders niet meer hoeft. Kan je dat als het er dan nog niet is als reden opgeven als je problemen mocht krijgen ofzo.

Wat er ook gebeuren moogh...

Pagina: 1