zijn er router(s) met VPN (PIA) mogelijkheid ?

Pagina: 1
Acties:
  • 181 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andre-nl
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 12-03 17:52
Hallo allemaal,

Zijn er routers op de markt waar het mogelijk is VPN in te stellen (zoals PIA) per aangesloten device op basis van IP of MAC adres.
Zodat ik zo kan bepalen of dit apparaat wel of niet via mijn PIA VPN moet gaan.

indien mogelijk hoor ik graag, merk en model en eventueel jou ervaring hiermee ?.

mvg
-A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:20

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Dit soort apparaten bestaan geheid, maar:

1) Routers zijn netwerkhardware, geen overige (computer)hardware en horen dus niet in dit subforum thuis.
2) Aankoopadvies vragen mag... maar niet hier - lees eerst dit!

Sowieso horen aankoopadviesvragen in de aankoopadviesfora.

3) CAA beleid
Antwoord in je openingspost op de volgende vragen:
Wat wil je bereiken?
Wat mag het gaan kosten?
Heb je nog bepaalde voorkeuren? Waarom?
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.

Eigen onderzoek is nog steeds vereist (dit is en blijft GoT!) en we verwachten dat je zelf al een idee hebt opgedaan. Voor sommige componenten kun je in dit forum al beginnen met lezen van het *Algemeen Advies*. Doe dit dan ook voordat je hier post!
Post je zelf bedachte onderdelen met behulp van de wenslijst in de pricewatch hier. Dat geeft je mede-Tweakers inzicht in waar je zelf aan hebt gedacht en hoe er binnen je budget betere of andere keuzes te maken zijn.

Het is dus verplicht eerst zelf met een voorstel te komen en dit voorstel te onderbouwen. Een simpele opsomming van eisen/wensen is niet wenselijk; je topic wordt in dat geval dan ook gesloten.
Bij dezen, Eigen inzet en veel noodzakelijke info ontbreken hier, dus dit topic gaat dicht. Ik verplaats het in het kader 'opgeruimd staat netjes' wel nog naar Componenten Aankoopadvies.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.