Amerikaanse regering staakt zoektocht naar identiteit kritis

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mmjjb
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 26-03 19:18
mmjjb in 'nieuws: Amerikaanse regering staakt zoektocht naar identiteit kriti...

Ik wil bij deze graag mijn beklag doen. Vind het namelijk erg jammer dat terwijl ik serieus op een nieuws artikel zit te reageren. Mijn bericht direct omlaag gewaardeerd wordt als "ongewenst".

Moet wel zeggen dat toen ik het bericht submitted er flink wat mensen zijn die het zelfde hebben gezegd, dus het bericht heeft niet een meerwaarde, en zal naar mijn mening daarom een 0 horen te ontvangen en niet ineens een -1

edit:

Overigens niet allen ikzelf, maar iedereen die ook maar een beetje kritische mening heeft, wordt omlaag gemod. Blijkbaar is dat de nieuwe trend?... Een van de redenen dat ik zelf een paar jaar geleden ben gestopt met het moderaten.

[ Voor 33% gewijzigd door mmjjb op 08-04-2017 16:51 . Reden: toevoeging kritiek ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Emgeebee
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-10 16:59
Je reactie komt nogal aluhoedje over, en ik vermoed dat deze daarom ook als ongewenst wordt gemodereerd.

Verder moet je hier zijn: Het kleine-mismoderatietopic deel XXVIII

[ Voor 32% gewijzigd door Emgeebee op 08-04-2017 16:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Voor moderatie moet je daar zijn idd (hij heeft daar ook gepost), maar voor het onderwerp uit de reactie die hij noemt, hoort hij wel hier thuis, dat is GR-materiaal ;)

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mmjjb
Michielgb schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 16:54:
Je reactie komt nogal aluhoedje over, en ik vermoed dat deze daarom ook als ongewenst wordt gemodereerd.
Iedereen heeft wel eens betere en minder goede opmerkingen op een nieuws bericht.

-1 hoort de status te zijn voor "ongewenst" niet voor: "wat een moderator geen extra nieuwswaarde vind", want als dat het beleid is, dan kan regelmatig 90% van de comments en vragen wel op -1 gezet worden.

Ben het inderdaad met je eens dat mijn bericht niet veel extra waarde geeft en het zal daarom een "0" score moeten ontvangen.

Ik schrijf gewoon uit goede wil een reactie, en het wordt direct "stank voor dank" binnen een paar minuten op -1 gezet.

#offtopic
Daarnaast vind ik het bericht van:
dio22 in 'nieuws: Amerikaanse regering staakt zoektocht naar identiteit kriti...

dio22 ook geen -1, in zijn post zie ik namelijk juist wel nieuwswaarde:
hij geeft weliswaar zonder onderbouwing aan

"Daarnaast is het een twitter account voornamelijk over het gevoerde (immigratie) beleid in plaats van non stop kritiek op de president"..

Wat naar mijn mening juist extra informatie verschaft over de achtergrond van de twitteraar.

[ Voor 33% gewijzigd door mmjjb op 08-04-2017 18:24 . Reden: toevoeging informatie ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mark_88
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-10 19:12
Inderdaad, Trump kan je niet overal op aankijken. Wat aan de andere wel zo is, is dat John F. Kelly, secretaris van Homeland Security, ook voor de rechter werd gesleept voor zijn aandeel in deze zaak (link). Die man is aangewezen door Trump, wat hem toch enige verantwoordelijkheid in de schoenen schuift.

Hoe dan ook, ik heb de definities van de verschillende partijen wat verduidelijkt en aangescherpt. Moet zo beter zijn.

[ Voor 14% gewijzigd door Mark_88 op 09-04-2017 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mmjjb
@Mark_88 Supper voor het verduidelijken van je bericht, mooi om te zien dat het opgepakt wordt en dat je waarde besteed aan de kwaliteit van een artikel!

@wildhagen Helaas heeft het niks geholpen... m'n bericht heeft nog steeds als score ongewenst

Kun jij m'n frontpage bericht verwijderen? De kans dat de moderator hier op aangesproken wordt lijkt me klein helaas....

[ Voor 19% gewijzigd door mmjjb op 14-04-2017 11:11 ]

Pagina: 1