Tenzij je naam Google is hou op met te doen alsof je alles weet.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
hehe ik dacht elke dag? hij maakt grapje maar lol daar lijkt het wel opSt@m schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 15:45:
Ziggo heeft iedere dag storing..
http://allestoringen.nl/storing/ziggo/overzicht
Viel me laatst al een keer op dat ze echt bijna altijd storing hebben:pmaratropa schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 15:48:
[...]
hehe ik dacht elke dag? hij maakt grapje maar lol daar lijkt het wel op![]()
http://allestoringen.nl/storing/ziggo/overzicht
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Gezien tweakers, ziggo een reward heeft gegeven voor beste provider... Ze hebben er overigens niet bij gezegd beste in wat... Storingen?!
Heeft dit misschien iets te maken met de fusie met Vodafone ?
[ Voor 5% gewijzigd door greg-a op 08-04-2017 17:08 ]
https://tweakers.net/submit/freestyler2 schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 16:53:
Tijd voor de redactie dus om eens opheldering te vragen...
Gezien tweakers, ziggo een reward heeft gegeven voor beste provider... Ze hebben er overigens niet bij gezegd beste in wat... Storingen?!
Kan je het zelf indienen. Tevens is er er. Ziggo topic op het forum waar je storingen prima kan bespreken. Tevens hebben de Tweakers Ziggo als beste provider gekozen. En dit is meestal de grootste provider. Dus totaal niets zeggend.
Daarom staan Google, netflix, YouTube, KPN, Tele2 Wattsapp etc. ook altijd boven aan de lijst met actuele storingen/meldingen.
[ Voor 11% gewijzigd door nachtnet op 09-04-2017 14:29 ]
Zeker waar. Dat zorgt er ook altijd voor dat we AlleStoringen met de nodige scepsis bekijken.nachtnet schreef op zondag 9 april 2017 @ 14:28:
@Mark_88 vergeet dan niet dat op een site als allestoringen al snel iets als storing wordt aangemerkt. Juist omdat Ziggo zo groot is (+65% 53,6% marktaandeel dacht ik) zijn er maar een paar kleine (gebruikers-) fouten nodig om een "ër is een storing" melding te triggeren bij Allestoringen.
Daarom staan Google, netflix, YouTube, KPN, Tele2 Wattsapp etc. ook altijd boven aan de lijst met actuele storingen/meldingen.
Echter is het telefonisch (aan mij) bevestigd dat er een algehele storing was bij de telefonische helpdesk en op de site van Ziggo.
Van de storing met digitale Tv weten ze 'van niks' maar het is natuurlijk wel toevallig (daar hebben jullie geen boodschap aan, dat begrijp ik) dat het moment de helpdesk telefonisch weer bereikbaar is, en de website weer normaal werkt dat de activatie van 'nieuwe' ci+ modules wel weer werkt.
Overigens geen blame naar Ziggo verder een prima provider maar wat betreft communicatie naar klanten toe kan dit beter. Zeker in het geval van storingen. (al dan niet regio gebonden storingen)
Ik heb namelijk meerdere keren met de helpdesk gebeld en meermaals midden in een gesprek viel de verbinding weg. Later ontving ik een standaard email met daarin blabla verbinding verbroken ik hoop dat probleem nu is opgelost neem anders gerust opnieuw contact op. Wat vervolgens niet lukt en je krijgt zonder verder keuze menu het bericht 'ziggo is telefonisch niet bereikbaar probeer het later nogmaals' of gewoon helemaal geen gehoor en simpelweg een dode lijn.
Of mijn persoonlijk verhaal Tweakers waardig is om een verhaal te maken, nee.
Maar ik weet 100% zeker dat er een algehele storing was bij de telefonische helpdesk en website van Ziggo en dat deze niet regio gebonden was en dat meer mensen hier last van hadden. Tweakers heeft vast zo zijn bronnen om dit bevestigd te krijgen.
Of tweakers hier wat mee wil doen laat ik aan de nieuwsposters over
Overigens is dit, nu blijkt, niet de juiste plek voor een 'submit', in het vervolg zal ik hier beter op letten.
[ Voor 12% gewijzigd door freestyler2 op 09-04-2017 23:05 ]
Is dat zo? Er wordt namelijk wel gecorrigeerd voor het aantal meldingen en daadwerkelike storingsmeldingen die daarbij geregistreerd staan. Worden er wel problemen gemeld, maar bevestigd een bedrijf deze problemen niet dan wordt die threshold opgehoogd. zodoende had KPN Gisteren bijvoorbeeld een storing om 17:00 (ruim 800+ meldingen) en dan kun je daar wel degelijk wat van zeggen.nachtnet schreef op zondag 9 april 2017 @ 14:28:
@Mark_88 vergeet dan niet dat op een site als allestoringen al snel iets als storing wordt aangemerkt. Juist omdat Ziggo zo groot is (+65% 53,6% marktaandeel dacht ik) zijn er maar een paar kleine (gebruikers-) fouten nodig om een "ër is een storing" melding te triggeren bij Allestoringen.
Ook de commentsectie onder de meldingen zijn soms wel handig. Zodoende zie ik dat ik niet de enige ben die problemen heeft met google diensten (youtube werkt al dagen erg slecht). Traceroutes werken voor geen meter en komen na 2 minuten empty terug door time-outs. Wifi dropt om de haverklap in snelheid (naar 9 Mbit/s) terwijl ik normaal de volle 150 mbit/s haal (volledig losse routering via Apple Airports) en over de kabel werkt het wel goed (behalve google diensten), maar krijg ik enorme ping-spikes.