Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Vraag
Alle reacties
Die route ben ik ook al aan het bewandelen, maar die is nog niet zo eenvoudig. De support pagina's van TomTom hebben nergens links naar de Curfer. Uiteindelijk heb ik ergens een standaard e-mail optie gevonden (door maar gewoon voor een ander product te kiezen) en daar mijn vraag gesteld. Verder is er ook nog een TomTom forum, maar die is er alleen in het Engels voor de Curfer.
De vraag hier was meer gericht op ervaringen van andere gebruikers. Als de activatie bij hun ook zo lang duurde, dan weet ik dat ik gewoon langer moet wachten (dan 10 minuten).
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Ondertussen nog steeds geen oplossing. Na eerst een excuus bericht van TomTom support dat het zo lang duurt totdat ze reageren op mijn support verzoek, kwam een paar dagen terug het bericht dat ik iOS maar eens moest upgraden van 10.2.1 naar 10.3.1. Maar dat had ik zelf in de tussentijd al geprobeerd, zonder resultaat. Dus dit maar weer opnieuw gemeld en tot op heden geen reactie van TomTom.
is het inmiddels gelukt? Ik had hetzelfde probleem, moest een ander account aanmaken, app opnieuw installeren, ander toestel dan mijn iPhone 6s, etc en uiteindelijk is het gelukt.
Nu heb ik weer probleem dat ik de curfer niet kan verbinden met mijn motor profiel.
Nu heb ik weer probleem dat ik de curfer niet kan verbinden met mijn motor profiel.
Ja, is inmiddels gelukt. Ik kreeg na nogmaals proberen (en een nieuwe update van de app) ineens de melding dat mijn Curfer al geactiveerd was onder een ander account. En hij was toch echt nieuw uit de doos! Dus TomTom maar gebeld. Oplossing was om de registratie van de Curfer onder het geregistreerde account te verwijderen. Dat heeft een paar dagen geduurd. Hierna werkte het activeren meteen.1ehans schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 15:00:
is het inmiddels gelukt? Ik had hetzelfde probleem, moest een ander account aanmaken, app opnieuw installeren, ander toestel dan mijn iPhone 6s, etc en uiteindelijk is het gelukt.
Inmiddels al een heel tijdje gebruikt en ik heb 2 andere problemen. Ten eerste worden teveel ritten geteld. Ik kan op een dag 2 routes hebben (woon/werkverkeer) en de App geeft dan aan dat ik 3 of 4 ritten heb gemaakt. Dit is in onderzoek bij TomTom. Een ander 'probleem' is dat ik vind dat de detectie van 'ruwe bochten' veel te snel is. Bij 0.4G begint het ding al te piepen en dan rij je met een auto rond de 20km/u door een bocht. Dit gebeurt dan bij 90 graden bochten of krappe rotondes (en daar zijn er in mijn woonplaats veel van). Gevolg... lage scores op het gebied van bochten nemen. Ik heb TomTom dan ook gevraagd om het in de toekomst mogelijk te maken om zelf de gevoeligheid hiervan in te stellen.
Hoi, herkenbaar wat betreft die bochten. Die staan op bejaarde snelheid ingesteld om binnen de marge te blijven..... Ik heb nu een 2e curfer, zou nieuw moeten zijn maar ook hier connectieproblemen mee. Beetje vermoeiend allemaal, ook hier zou Tomtom mogelijk moeten maken zelf de curfer te (dis)connecten ipv via de helpfunctie elke keer in te schakelen.
ik herken niet dat de ritten niet goed geregistreerd worden bij mij.
Ik bedoelde dat ik ook problemen heb met het koppelen op de motory.de website, dat is wel mooi voor wanneer je je auto wilt verkopen je bewijsmateriaal hebt hoe deze is bereden.
ik herken niet dat de ritten niet goed geregistreerd worden bij mij.
Ik bedoelde dat ik ook problemen heb met het koppelen op de motory.de website, dat is wel mooi voor wanneer je je auto wilt verkopen je bewijsmateriaal hebt hoe deze is bereden.
Pagina: 1