Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste gebruikers,

Mogelijk een Android toestel te recoveren van een loop zonder data te verliezen?
Weet iemand of het mogelijk is om een Android toestel ( Xperia SP) te recoveren van een loop zonder dat de data verloren gaat?

Groeten,

UtrechtseAndroid

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Met zo weinig informatie is daar niets over te zeggen. Wat is er gebeurd, wat heb je zelf al geprobeerd?

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 01:17

g0tanks

Moderator CSA
Wat bedoel je überhaupt met een 'loop'?

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:02

Rmg

g0tanks schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 03:25:
Wat bedoel je überhaupt met een 'loop'?
Bootloop gok ik.

Alleen jah dan is dit te weinig info. Sowieso wat heb je gedaan om hem er in te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Het is inderdaad een bootloop. Dit is gebeurd na rooten van mijn Xperia via Iroot. Als ik de telefoon nu aanzet krijg je het Sony logo, daarna een paar keer gekleurde 'waves' en dan begint ie opnieuw. Ik heb allerlei trucjes geprobeerd zoals volumeknop omhoog en dan aan/uit button etc, zoals op een paar youtube filmpjes staat maar goed het heeft nog niet geholpen tot nu toe. Ik wil graag de bestanden houden. Is er een manier waarop ik de bestanden net zoals bij een kapotte harde schijf kan overzetten naar een ander toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:45
zou je de volgende keer wat meer informatie willen geven als je een topic start?
Beschrijf je probleem zo volledig mogelijk en vooral, laat ons ook weten wat je al hebt gedaan.

ik heb ook je titel aangepast, die liep tegen de max chars aan en was erg onduidelijk
Verwijderd schreef op zondag 9 april 2017 @ 21:22:
Ik heb allerlei trucjes geprobeerd zoals volumeknop omhoog en dan aan/uit button etc, zoals op een paar youtube filmpjes staat maar goed het heeft nog niet geholpen tot nu toe.
wat is "etc"?
wat heb je hier wel mee kunnen bereiken, kon je bv wel in recovery?

andere informatie wat nuttig kan zien (ken Iroot niet):
- heb je je bootloader unlocked? (dan ben je waarschijnlijk je data toch al kwijt)
- heb je een stock recovery, of custom (TWRP bv)
- kan je nog wel in je recovery?
- werken fastboot commando's in je bootloader scherm
- werken ADB commando's in je recovery scherm
- heb je een sd kaart in je toestel zitten

Ik denk dat ADB nog de enige oplossing is om je data van je toestel naar je pc te kunnen kopiëren.
Voordat je gaat vragen wat alles betekend wat hierboven staat, daar hebben we uiteraard ook google voor :)

[ Voor 3% gewijzigd door Prulleman op 10-04-2017 11:16 ]

Strava

Pagina: 1