LG Content Store niet beschikbaar

Pagina: 1
Acties:
  • 11.945 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fearbeek
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 02-03 13:30
Heb eindelijk een OLED televisie gekocht, helaas van LG, maar wilde ze nog een kans geven. Het gaat om een LG OLED55B6V.

Kan helaas geen gebruik maken van de apps zoals Netflix. Dan krijg ik de melding, LG content store niet beschikbaar, geen content.

Ook de magic remote die ik erbij heb gekregen werkt niet. De pin pointer geeft geen reactie.

Iemand enig idee wat het probleem is met de content store? Heb al via de USB een update gedownload en geïnstalleerd, maar alsnog werkt de store niet. Heel erg irritant...

[ Voor 3% gewijzigd door Fearbeek op 07-04-2017 23:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Misschien kun je het model noemen, beetje lastig gokken zo....
En probeer het morgen nog eens, misschien dat de store even down is.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fearbeek
Sorry, je hebt gelijk, is aangepast. Gaat om een LG OLED 55B6V

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fearbeek
Vandaag nog steeds geen content beschikbaar in de Content Store. Ook accountinstellingen kom ik niet in.

Magic remote doet het ook nog steeds niet. Die moet denk ik gewoon teruggestuurd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Light21M
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12:09
Al is met het scrolwieltje gedraaid? Verschijnt er dan geen pointer?

Is uw internet aangesloten via kabel op tv?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fearbeek
Verschijnt geen pointer, ook niet na het draaien of schudden.

TV is aangesloten op wifi, browser werkt wel, de rest van de apps niet. Dan moet ik eerst bijwerken, maar dat kan niet, omdat er geen content beschikbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mennovank
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 02-10-2023
Hallo, heb dezelfde tv en kan sinds enkele dagen ook niet meer in de LG content store.
Zou het probleem ook bij de provider (Ziggo) kunnen liggen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 06-06 16:55
Ik heb ook een B6 en regelmatig vergelijkbare problemen gehad met de app-store. Uiteindelijk verdwenen de problemen weer na 1 of 2 dagen, geen idee waar het aan lag of hoe het opgelost is.

Staat de tv wellicht in een winkelmodus ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 558515

Zelfde probleem hier.... Er is verbinding maar geen content beschikbaar in de store.. Heel vervelend want heb de tv nog geen 2 maanden. Als ik de reacties zo zie denk ik dat de content store er gewoon uit ligt maar weet niet zeker of dit het probleem is. Mocht het aanhouden misschien de firmware updaten? Zijn er mensen die ervaring hebben met het updaten van de firmware? Ik heb het wel eens vaker gedaan met andere apparaten maar twijfel of ik dit met deze TV moet doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frigobox1
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 15-06-2020
Oplossing die voor mij hielp.

Tv en modem 2 minuten lang de stekkers uit het stopcontact gehaald. Erna deed Netflix en lg content het weer.
Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

Een topic uit 2018 afstoffen voor een TS die al meerdere maanden niet meer online is geweest voegt niet veel toe.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.