Ik ben op zoek naar een programma waarmee ik fee kan innen van klanten die bij mij een licentie willen voor een softwarepakket dat wij ontwikkeld hebben.
Het idee is dat op onze website een mogelijkheid komt ons pakket af te nemen, waarna de klant gaat betalen via een automatische incasso en die kan signaleren of er betaald is, waardoor het pakket toegankelijk blijft. We willen proberen zoveel mogelijk van dit hele beheerproces te automatiseren. Liefst ook dat na aanmelding en betaling er automatisch een wachtwoord naar de klant gaat, waardoor het programma toegankelijk wordt. Ons programma is overigens een webbased programma.
Het gaat dus om het financiële proces en klantenadministratie.
Wie kent er een pakket dat een goede prijs kwaliteit verhouding heeft.
Ik hoop op een reactie.
Groeten, Catherine
Het idee is dat op onze website een mogelijkheid komt ons pakket af te nemen, waarna de klant gaat betalen via een automatische incasso en die kan signaleren of er betaald is, waardoor het pakket toegankelijk blijft. We willen proberen zoveel mogelijk van dit hele beheerproces te automatiseren. Liefst ook dat na aanmelding en betaling er automatisch een wachtwoord naar de klant gaat, waardoor het programma toegankelijk wordt. Ons programma is overigens een webbased programma.
Het gaat dus om het financiële proces en klantenadministratie.
Wie kent er een pakket dat een goede prijs kwaliteit verhouding heeft.
Ik hoop op een reactie.
Groeten, Catherine