Slechte feedback ontvangen - Geen transactie

Pagina: 1
Acties:
  • 268 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinClientQ
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 28-09 09:18
Goedenavond Tweakers,

Ik heb helaas een slechte feedback ontvangen.

Dit van een product dat al op dezelfde dag verkocht was, - waarbij de andere koper helaas net te laat was.
Ik heb toen niet -direct- de advertentie verwijderd, helaas ben ik genoodzaakt om overdag te werken, waar ik niet op Tweakers kan browsen.
Verkoper meldde mij dat de iPhone verkocht is maar nu ruim een dag later staat de advertentie nog steeds live.
Is deze beoordeling reëel? Deze staat een beetje krom tegenover 140 positieve feedbacks.

Mijn dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TereZz
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19:01
Volgens mij mag je alleen feedback geven wanneer je een transactie hebt gehad. Maar je advertentie erop laten terwijl hij al ruim een dag verkocht is is wel vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinClientQ
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 28-09 09:18
TereZz schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 18:42:
Volgens mij mag je alleen feedback geven wanneer je een transactie hebt gehad. Maar je advertentie erop laten terwijl hij al ruim een dag verkocht is is wel vervelend.
Mee eens, ik zal niet ontkennen dat ik fout zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Is vervelend maar geen reden tot een negatieve beoordeling. Er was immers geen overeenkomst. Een mod zal het wel voor je fixen :)

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:02

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Zoals hierboven al wordt gezegd, geen overeenkomst = geen review. Verwijderd dus.

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Dit topic is gesloten.