Ik heb wat onderdelen besteld (reviews: Desktop Best Buy Guide - Maart 2017 maar zonder videokaart. Heb hem voor een nieuwe medewerker gekocht en hij moet er eerst wat langer werken voordat hij mag mee-gamen ;-).
Ik heb de PC in elkaar gezet, heb dat vaker gedaan en vaak werkt het dan ook wel. Dit keer helaas niet. Ik snap alleen niet waarom. Heb alles aangesloten naar mijn weten. De twee fans (case en proc) gaan draaien. De led lampjes van processor en geheugen knipperen. Led verlichting aan de buitekant werkt ook, power button werkt etc. Het lijkt dus alsof hij opstart maar ik krijg geen beeld.
Wat ik heb geprobeerd;
- HDMI kabel
- DVI-D kabel
- VGA kabel
- Drie verschillende monitoren
- Geheugen omgewisseld
- Eén geheugen bankje er in gedaan (en daarna van bankje gewisseld)
Ik heb hier wat foto's, heb ik iets niet goed aangesloten of ben ik misschien iets vergeten aan te sluiten?
Alvast bedankt!!

Ik heb de PC in elkaar gezet, heb dat vaker gedaan en vaak werkt het dan ook wel. Dit keer helaas niet. Ik snap alleen niet waarom. Heb alles aangesloten naar mijn weten. De twee fans (case en proc) gaan draaien. De led lampjes van processor en geheugen knipperen. Led verlichting aan de buitekant werkt ook, power button werkt etc. Het lijkt dus alsof hij opstart maar ik krijg geen beeld.
Wat ik heb geprobeerd;
- HDMI kabel
- DVI-D kabel
- VGA kabel
- Drie verschillende monitoren
- Geheugen omgewisseld
- Eén geheugen bankje er in gedaan (en daarna van bankje gewisseld)
Ik heb hier wat foto's, heb ik iets niet goed aangesloten of ben ik misschien iets vergeten aan te sluiten?
Zenda likes some milk every now and then..