Oud nieuws of Niet (Spotify stopt ontwikkeling voor Windows

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazz1980
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08 22:44

kazz1980

Goh... Ik hier?

Topicstarter
nieuws: Spotify stopt ontwikkeling van muziekapp voor Windows Phone

In de reacties ontstaat nogal twijfel waar het nu precies over gaat (Windows 8? Windows 8.1? Windows 10 Mobile??)... In een poging meer te ontdekken zag ik enkel dat het bericht waar naar verwezen wordt komt uit 2013?
https://community.spotify...-Phone-8-app/idi-p/270092

Mij niet helemaal duidelijk hoe het nu zit en of er niet misschien per abuis nieuws gemaakt is van iets dat al jaren oud is?

[ Voor 3% gewijzigd door kazz1980 op 07-04-2017 15:43 ]

hier stond iets interessants, maar het is even weg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 15-10 14:58
Ik begin toch te denken dat het wel eens zou kunnen kloppen.
Toen ik daarnet die link volgde zag ik ook gewoon een forum thread uit 2013 rond last.fm scrobbling op Windows Phone. Wanneer ik nu de link volg, krijg ik de reacties helemaal niet te zien, maar wel een 'antwoord' dat Spotify voor Windows Phone in Maintenance Mode gaat. Spijtig genoeg staat er echter helemaal geen timestamp bij die update, dus geen idee of dit inderdaad nieuws van vandaag is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazz1980

kazz1980

Goh... Ik hier?

Topicstarter
We hebben met een aantal mensen in reactie op het artikel lopen zoeken en ontdekt dat de melding 'Case Closed' twee weken oud is en dat alle openstaande feature requests mbt Windows Mobile recent een dergelijke melding gekregen hebben. Het lijkt dus dat Spotify dit de afgelopen weken stilletjes heeft zitten doen...
Maar zo het lijkt is het dus toch het geval dat Spotify de Windows Mobile app in Maintenance mode heeft gezet (m.a.w. er komen enkel nog de hoogstnodige patches t.b.v. bijvoorbeeld security risks).

Lijkt me zinvol dat het artikel even wat verheldering hierop geeft... Want in huidige vorm is het allemaal nogal verwarrend?? (Misschien kan de Tweakers redactie Spotify even contacten anders?? Geen idee hoe makkelijk/moeilijk dat gaat? Zie nog maar weinig media die dit opgepakt hebben... Scoop voor Tweakers?? :P )

[ Voor 5% gewijzigd door kazz1980 op 07-04-2017 16:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Twixie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 15-10 14:58
Inderdaad wel vreemd dat Tweakers dit gewoon in het nieuws gooit maar dan als bron afkomt met een forum thread waaruit helemaal niets te concluderen valt. Ze hadden dan nog beter die mspoweruser.com link gegeven, al lijkt die dus ook gewoon dezelfde bron te hanteren (nl. forum threads die ineens geclosed worden).
Wel bizar dat Spotify nog niets officieel laten weten heeft, zeker ook omdat in sommige threads er sprake is van 'recent news'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazz1980

kazz1980

Goh... Ik hier?

Topicstarter
Twixie schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 16:06:
Inderdaad wel vreemd dat Tweakers dit gewoon in het nieuws gooit maar dan als bron afkomt met een forum thread waaruit helemaal niets te concluderen valt. Ze hadden dan nog beter die mspoweruser.com link gegeven, al lijkt die dus ook gewoon dezelfde bron te hanteren (nl. forum threads die ineens geclosed worden).
Wel bizar dat Spotify nog niets officieel laten weten heeft, zeker ook omdat in sommige threads er sprake is van 'recent news'.
Vind het inderdaad erg bijzonder....
Ook dat er niet gereageerd wordt nu we er hier op gewezen hebben dat er nogal wat onduidelijkheid is... :/