Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heatbreaker
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-08 17:05
Ik heb de Tab S3 nu ongeveer een dag. Het valt me op dat er een sissend geluid uit de speakers komt als er geen geluid afspeelt. De Tab S3 heeft 4 speakers, en het is bij elke speaker verschillend.

Alle volume balkjes naar links helpt niet.

Het is weer weg als de tablet in de vergrendeling gaat, en het scherm uit is.

Foutje, of hoort dat zo?

(sorry voor typo in topic naam)

[ Voor 82% gewijzigd door Heatbreaker op 07-04-2017 15:32 ]

Beste antwoord (via rens-br op 16-01-2019 08:47)

• rens-br
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Een sissend geluid is in ieder geval niet goed. Als je dit hebt zelfs wanneer het geluid in zijn geheel uit staat, dan verwacht ik dat er een hardware probleem is en zou ik het toestel aanmelden voor reparatie.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Knielen
  • Laatst online: 20:19
Ik heb deze tablet zelf niet, maar dit lijkt me toch niet. Hier met andere tablets en telefoons nog nooit last van gehad in ieder geval

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Een sissend geluid is in ieder geval niet goed. Als je dit hebt zelfs wanneer het geluid in zijn geheel uit staat, dan verwacht ik dat er een hardware probleem is en zou ik het toestel aanmelden voor reparatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heatbreaker
  • Laatst online: 12-08 17:05
Bedankt voor de reacties zo ver. het klinkt een beetje alsof je een slechte versterker hard zet, zonder iets af te spelen.. Ik heb hem gekocht in de webshop van Samsung zelf, dus maar eens terug sturen om na te laten kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gevurah
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 27-02-2023
Ik heb de tablet nu een week, en ik heb nergens last van. Lijkt dus inderdaad een mankement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zhripzzz
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21-02 21:29
Totaal irrelevant tot de gestelde vraag van OP maar hoe bevalt de tablet jullie tot nu toe?
Pagina: 1