Goede plek voor overgebleven humble keys

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tormbo
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 09-07 11:00

Tormbo

Father, Gamer, Teacher

Topicstarter
Hey mede gamers.

Ik heb nogal een berg Humble keys over die ik graag wil doneren aan een goed doel voor bijvoorbeeld gamers die het niet zo breed hebben. Weten jullie of er zoiets bestaat?

Er is online weinig te vinden en bij sommige zaken vraag ik me af of de keys wel op de juiste plek terecht komen.

Indien dit niet het geval is wil ik wel eens kijken of het relatief eenvoudig mogelijk is om zelf iets dergelijks op te zetten. Waarschijnlijk heb ik straks nogal wat tijd over(detacheringsproject houdt op en nog geen nieuw project in zicht).

PC: I7-4790, MSI GTX 1070 Gaming X 8G, 16GB HyperX Blu, Crucial BX100, Logitech G710+, Logitech G300s, Logitech Attack 3, Logitech F310, Logitech G430 Consoles: NES, SNES, N64, GameCube, WiiU, Gameboy, GBA, DSi XL, PS2, Xbox 360, Atari 2600.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12:54

MsG

Forumzwerver

En hoe wil je dat men kan aantonen dat men het niet breed heeft? Ik zou zeggen verloot ze gewoon onder Tweakers of bied ze aan op steamgifts.com je krijgt toch wel dat ook mensen die het wel breed hebben ook meedingen.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2green
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01:37
Zo plek heb ik niet kunnen vinden, ruil ze tegenwoordig op de bekende sites hiervoor en geef af en toe wat weg aan steam contacten waarvan ik weet dat ze het niet breed hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRON
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-07 21:02
Misschien kennen de Tweakers hier nog wel iemand die hiervoor in aanmerking komt. Of misschien een Tweaker zelf. Ga vooral uit van de eerlijkheid van mensen :)

Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-07 12:56

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Tormbo schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 13:13:
...bijvoorbeeld gamers die het niet zo breed hebben. Weten jullie of er zoiets bestaat?
Lokale voedselbank of andersoortig "goede doel" eens polsen?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zingo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13:17
Ik zie net dat ik ook nog een kleine lijst heb liggen xD

Members only: title
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Dus mocht iemand een goede plek weten om er een aantal te droppen. Want dit is me teveel >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neokarasu
  • Registratie: September 2012
  • Niet online
Er zijn zat plekken om ze te droppen.
Of zelfs te verloten (steamgifts) maar het lastige is: er is geen simpele manier om sluitend te zien of de gamer in kwestie het wel/niet breed heeft en daarop te selecteren.

In the land of the blind, the one-eyed man is king.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

SadisticPanda

Heet patatje :o

Zingo schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 15:56:
Ik zie net dat ik ook nog een kleine lijst heb liggen xD

***members only***

Dus mocht iemand een goede plek weten om er een aantal te droppen. Want dit is me teveel >:)
IkBenZoArmDatIkMijnSpatieNietEensKanFixen :+

Moest je FTL en RA3 wegdoen, ik wil er zelf nog iets voor geven :)

Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tormbo
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 09-07 11:00

Tormbo

Father, Gamer, Teacher

Topicstarter
Een paar twitteraars schijnen een actie op te zetten, ik heb eerder wat keys gedoneerd, nu maar weer daarheen gegooid :)

PC: I7-4790, MSI GTX 1070 Gaming X 8G, 16GB HyperX Blu, Crucial BX100, Logitech G710+, Logitech G300s, Logitech Attack 3, Logitech F310, Logitech G430 Consoles: NES, SNES, N64, GameCube, WiiU, Gameboy, GBA, DSi XL, PS2, Xbox 360, Atari 2600.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basszje
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-07 16:44

Basszje

Reisvaap!]

Tormbo schreef op maandag 10 april 2017 @ 12:45:
Een paar twitteraars schijnen een actie op te zetten, ik heb eerder wat keys gedoneerd, nu maar weer daarheen gegooid :)
Als je een betrouwbaar adres hebt ben ik ook wel geinteresseerd. Heb niet zo heel gruwelijk veel keys, maar een paar lopen er wel te verstoffen :)

Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42dpi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15:40

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

Ik zet ze altijd op FB met privacy op friends only wie neemt die neemt (en nee er is er geen een die ze allemaal pakt)
\

Si vis pacem, para bellum

Pagina: 1