PC: I7-4790, MSI GTX 1070 Gaming X 8G, 16GB HyperX Blu, Crucial BX100, Logitech G710+, Logitech G300s, Logitech Attack 3, Logitech F310, Logitech G430 Consoles: NES, SNES, N64, GameCube, WiiU, Gameboy, GBA, DSi XL, PS2, Xbox 360, Atari 2600.
Vraag
Alle reacties
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)
Lokale voedselbank of andersoortig "goede doel" eens polsen?Tormbo schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 13:13:
...bijvoorbeeld gamers die het niet zo breed hebben. Weten jullie of er zoiets bestaat?
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Dus mocht iemand een goede plek weten om er een aantal te droppen. Want dit is me teveel
Of zelfs te verloten (steamgifts) maar het lastige is: er is geen simpele manier om sluitend te zien of de gamer in kwestie het wel/niet breed heeft en daarop te selecteren.
In the land of the blind, the one-eyed man is king.
IkBenZoArmDatIkMijnSpatieNietEensKanFixenZingo schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 15:56:
Ik zie net dat ik ook nog een kleine lijst heb liggen xD
***members only***
Dus mocht iemand een goede plek weten om er een aantal te droppen. Want dit is me teveel
Moest je FTL en RA3 wegdoen, ik wil er zelf nog iets voor geven
Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,
PC: I7-4790, MSI GTX 1070 Gaming X 8G, 16GB HyperX Blu, Crucial BX100, Logitech G710+, Logitech G300s, Logitech Attack 3, Logitech F310, Logitech G430 Consoles: NES, SNES, N64, GameCube, WiiU, Gameboy, GBA, DSi XL, PS2, Xbox 360, Atari 2600.
Als je een betrouwbaar adres hebt ben ik ook wel geinteresseerd. Heb niet zo heel gruwelijk veel keys, maar een paar lopen er wel te verstoffenTormbo schreef op maandag 10 april 2017 @ 12:45:
Een paar twitteraars schijnen een actie op te zetten, ik heb eerder wat keys gedoneerd, nu maar weer daarheen gegooid
Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.
\
Si vis pacem, para bellum