• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 27-01 10:24

Grudgie

PSN: Grudgie7

Topicstarter
Hey,

Ik heb een Nvidia Shield besteld omdat het op dit moment 1 van de betere mediaspelers is en heel goed werkt met Plex. Mijn NAS is een Plex Media Server waar al mijn films en series opstaan.

Op mijn tv (LG OLED B6) heb ik ook de Plex client en gebruikt ik XPlay.

Nu is mijn vraag: Is het mogelijk om gewoon XPlay op mijn tv te gebruiken maar dat de Nvidia het wel gewoon streamt en niet de mediaspeler van mijn TV?

Iets zegt mij dat dat niet gaat lukken omdat de client XPlay op mijn tv staat en dan automatisch de films afspeelt via de mediaspeler op mijn tv.

Heb rond gegoogeld maar kon het niet vinden.

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Dit lijkt me onmogelijk. Of de tv is de client of de Shield is de client van je plex-server. En niet client 1 via client 2.

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 27-01 10:24

Grudgie

PSN: Grudgie7

Topicstarter
Dacht ik al ja.

Zit nu met een ander probleem.

Ik vanmiddag de Nvidia Shield installeren. Krijg ik niet het geluid over mijn boxen. Ik dus wat instellingen proberen en doen en het lukt maar niet. En sindsdien krijg ik ook het geluid niet meer normaal over mijn boxen als ik TV kijk.

Heb dus mijn LG OLED B6V via HDMI (ARC) aangesloten op mijn HDMI Out (ARC) van receiver. ARC staat aan op mijn receiver en het staat ook aan op mijn tv alleen ik krijg maar geen geluid over mijn boxen.

Heb alle opties bij langs gegaan en ik kom er maar niet uit.

Zou het helpen om de TV naar fabrieksinstellingen te doen?

• Seth_Chaos
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Verkeerde soort hdmi kabel? Geen HDMI 1.4 highspeed kabel vermoed ik.